Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Já jsem také takový politický hlupák. V roce 1968 jsem komunistům nevěřil, dokud sem nevtrhly ruské tanky!

Ale rok 1989 byl naprosto jiný. Leden jsem prožil ještě s pendrekem ohnutou hlavou, ale srpnový Technický magazin se svým prognostickým článkem již byl velmi zajímavý. Když nás komunisti v listopadu pustili do Vatikánu na svatořečení Anežky České, tak jsme již věděli, že se něco děje A do týdne komunisti zmlátili studenty na Národní třídě. A za deset dní jsme měli odvahu utvořit Občanské fórum i v komunistické pohraniční obci i přes veškerou komunistickou desinformaci!

Ani ve snu by mne nenapadlo, že do třiceti let se necháme zotročit komunistickou závistí, nenávistí a opakovanou lží a dobrovolně předáme naši moc zpět do rukou estébáků a komunistů!

:-)

1 1
možnosti

R^

Milá Heleno! Dík za osobní, poctivou zpověď! A dík za Vaše varování.

Většinou se domníváme, že je zrádné, že jsme předali moc do rukou estébáků a komunistů na nejvyšších postech, že je zrádné, že komunisti a Zeman drží našeho premiéra pod krkem a Babiš bez nich nemůže udělat vůbec nic.

:-)

Ale mnohem nebezpečnější je, jak mají komunisti ve své hrsti venkovany, jak si je zpracovávají v hospodách při pivě a maily, které si starší občané přeposílají. Nebezpečné je to také tím, že komunisti, pro mne zcela nepochopitelně, slouží ruskému Putinovu imperialismu a podporují tak Putinovu hybridní válku, která zde zuří nejméně dvacet let.

!!

1 2
možnosti

Bohumíre, ale nehleď na to tak skepticky, vždyť i mezi těmi venkovany existují výjimky.

A jsou zde lidé jako jsi ty, který se zde vychloubal, že chodíváš pravidelně do těch hospůdek agitovat a přinášet místním "štamgastům" ty správné myšlenky a idee.

...jen škoda, že tě občas z té hospody vyhodí, a tak musíš vyhledat nějaké náhradní řešení a kážeš a neustále otravuješ ve zdejších diskusích.

0 1
možnosti

Ve vašem minulém blogu jsem se dozvěděl, jak pan Novák dostal dva roky natvrdo za to, že řekl, že na Západě by nenechali jezdit řidiče s autem s ojetými pneumatikami. V tomhle blogu jsem se zase dozvěděl, že když někdo učil západní jazyk a nebyl členem KSČ, už byl v hledáčku StB. Těším se na další díly seriálu.

P.S. Nevzpomínám na bývalý režim se slzou v oku. Naopak, všeho, čeho jsem dosáhl mně umožnil režim současný. Ale pohádky mě už, nebo ještě, neberou.

1 2
možnosti

Když jsem kritizoval kázání jednoho kněze v rozhovou s jedním mnichem, ten mne ujišťoval, že každý kněz při své kázání řekne nejméně sedm bludů. A tak je to se vším! Z tohoto úhlu pohledu jsem již dávno přestal kritizovat kázání a při proslovech kohokoliv o čemkoliv si uvědomuji naši lidskou omezenost. :-)

0 1
možnosti
Foto

Za velmi nebezpečné lze považovat fakt, že se dnešní vláda opírá právě o komunisty, o ty, z nichž někteří byli politicky činní už v době předlistopadové. Pak na čas zmlkli, aby dali znovu o sobě znát

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=723133

A co Dyba, Kočárník,. Stránský, Dlouhý atd. ti také načas zmlkli?

0 1
možnosti

To jsou přece ti hodní, ti byli v ODS. :-)

2 1
možnosti

Stručně - Jsem lidsky, neskonale šťasten, že 17.11.1989 se ještě dožili mí rodičové! Zejména pak můj otec - Revanšista. Jo, jo. To by šlo - Co? = Jednoho krásného dne kopneme Kmunisty do dupy. Byl to krásný den ! ... [>-]

3 0
možnosti

Nechval dne před večerem! Stmívá se! A panují nad námi estébáci a komunisti! :-)

0 1
možnosti

Na podzim 1989 jsem byl jsem v Praze na týdenním školení. Po událostech v Polsku a NDR jsem čekal, že to tam bude vřít. Ale nedělo se vůbec nic. Byl jsem na představení Jana Vodňanského "Tajfun, tajfun vykrúcaj" Na vartě v Horních Měcholupech. Vodňanský byl tehdy na indexu a pro mne byla dobrá příležitost vidět ho "naživo". Myslel jsem si, že se tam pro velký zájem nedostanu, ale opak byl pravdou. Žádné davy se nekonaly (možná i proto, že v hledišti byli takoví "divní" pánové v baloňácích:-P). Odjížděl jsem z Prahy s marným pocitem, že u nás se asi v dohledné době nic nezmění. A za čtrnáct dní to vypuklo.:-)R^

2 0
možnosti

A tito komunističtí gauneři žijí furt mezi námi. Zřejmě i více než 10% . Je to i vidět na mnoha příspěvcích zde na Idnes.

Vám karma R^

6 0
možnosti

 to mě fakt pobavilo.... ;-D

0 6
možnosti

A co je na tom xmíchu?8-o:-/

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS