Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Smutno je mi z těch Božích hovádek! Smutno!

:-)

0 0
možnosti

Vážená autorko,

po přečtení Vašeho blogu "Příběh z doby normalizace" jsem se odhodlal věnovat pozornost Vaším předchozím blogům.

Ten, který jsem otevřel je "Žena na mateřské dovolené" a je to mimo mísu, co říkáte, alespoň dle mého názoru.

Při vší úctě k Vám, jen hodnotíte co dělají druhé (druzí).

Mám dva syny ve své péči Je mi 56 let, klukům je 10 a 13 let. Soudně 3 roky, fakticky 9 let. Žen je mnoho typů a soudit někoho dle toho co si myslím je na pováženou Vážená p. Teoretičko

0 1
možnosti
Foto

Milá paní autorko, z Vámi napsaného příběhu cítím kontrast a nereálnost. Ano, jsou ženy typu, o kterém píšete, poznala jsem takové. Ale tyto ženy nemají za manžela svářeče. Neboť svářeč musí mít svářečské zkoušky, musí být šikovný, mít to v hlavě srovnané, opatrný a ne hloupý. Matky typu, o kterém píšete, nemají manžely s žádnými zkouškami a pokud zkoušky nebo výuční list mají, tak pracují ale ve švarcsystému a proplouvají životem. A paní, že by byla oblékané dle poslední módy asi také ne, jedině že by ve volných chvílích, kdy dětem dovolí, aby byly ve škole nebo u babičky, si sama s krásně nalakovanými nehty přivydělávala nejstarším řemeslem. Jinak, ano, jsou rodiny, které společnost zneužívají, ale jiného složení, než tato Vámi vymodelovaná.

2 1
možnosti

Pořád říkám, že ne každý heterosexuál, který dokáže zplodit dítě, je dostatečně mentálně vyzrálý jej i vychovávat.

0 0
možnosti

Toto platí hlavně u Romů.

0 1
možnosti

Je to lepší než to "o důchodcích".. Někde jsem psal, že místo aby některá uvařila, tak chodí pro obědy. Nějak jsem nebyl pochopení. Za nás měly matky ještě obyčejné pleny, no a mateřskou pár měsíců..

0 0
možnosti

Mám takovou v nájmu.Sláva.

0 0
možnosti
Foto

Safra, jak jste se u takových lidí ocitla doma v kuchyni, že víte, že mají ulepenou podlahu?

6 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik