Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A proč optimisticky nepředpokládat, že méně dětí bude tak produktivně pracovat, že uživí více důchodců?

1 1
možnosti

Toto se VÁM fakt povedlo.

citace z blogu autorky:

"Někdo potřebuje jen kňourat, neustále si na něco stěžovat a svými nářky vysávat energii ze svého okolí. Tito věční skuhravci si našli svou životní roli chudáčků, k nimž se život chová nepřátelsky a nespravedlivě."

4 0
možnosti
LJ

Mít připraveno mnoho různých aktivit pro důchod je jistě dobré. Horší však je, když s věkem přijdou zdravotní omezení nebo přímo zdravotní zlom a udělá škrt přes tyto aktivity. Jeví se mi proto jako výhodnější mít na prvém místě rodinu a přátele, ti jsou použitelní a řekl bych přímo nepostradatelní v případě, že selže zdraví. Taková chvíle nastane u většiny důchodců.

1 0
možnosti
VV

Jisteze neni. Znam osobne mnoho duchodcu plnych optimizmu. A az zde jsem poznal nekolik, kteri neumi nic jineho nez na vse nadavat.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, proč někdo má stálou touhu se starat o důchodce a říkat co mají dělat a co ne. Věk je pouhé číslo a víc ne.

5 0
možnosti
Foto

Zrovna vy, patříte k těm, co si furt na něco stěžují.

6 0
možnosti
Foto

J58a44n83a 66M14a75j20o40v46á

31. 7. 2019 21:32

hotová teta katastrofa.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik