Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To může být pravdivý příběh, ale je to hrozné pomyšlení uléhat do postele s někým koho nemiluju..., asi bych raději pracovala v továrně...

1 0
možnosti
Foto

No já mám jiný příběh. U nás šlapou čtyři staré šlapky. Vždy jsou na svém místě navoněné a připravené. Mají děti o které se starají. Nefetují a hlídají si- jak říkají čest svého řemesla. Chodí na gyndu na pravidelné prohlídky a chodí i na Policii ČR. Oznamují, která šlapka je nakažená, které okrádají zákazníky. Jak říkají ti mladé nevědí co je čest našeho řemesla. Jinak jak některá z ženských začne šlapat, tak ve velmi zřídkých případů se vrátí zpět. Peníze, které jsou lehce vydělané lákají.

1 0
možnosti

Chtělo by se napsat - no a co? Jak si to každý zařídí takový to má.

2 0
možnosti

V Bibli je také věta: šlapky vás předejdou do božího království...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,32
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik