Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejlepší školou hodnocení člověka - Je život samotný. Odpozoroval jsem a doporučuji - Čestina je malebná ... :

Prostá spojka souvětí = "ALE". Něco se hovoří, vysvětluje postoj, protistrana souhlasně pokyvuje hlavou. Pocit, že se souzní. Jakmile, se objeví Ale - je vymalováno, nastupuje odpor + zdůvodňování, proč to nejde ...

Je dobrá trpělivost a prostě jenom poslouchat protistranu. V jakých Časech, vlastně mluví? Čas Minulý - Klasika = Dobře již bylo. Čas Budoucí = Nyní, nemá smysl nic konat, teprve až bude - tak bude, Klasika = Nic, na 99% nebude. Nejlépe je, pak nemluvit nic = Za člověka mluví výsledky samy. Vyprávějící člověk popisuje jevy, v zásadě si nění vědom, že nepopisuje vůbec nic - On mluví sám o sobě ! .... :-)

0 0
možnosti
Foto

Nemám vůbec ráda slovo "oběť, ani obětovat," ale je pravda, že když jde člověk za svým cílem, tak obětuje mnoho. Cíl se může vždy podařit, když se člověk nenechá zvyklat, když má vizi. Hezký den přeji.:-)

2 0
možnosti

"Oběť", je Heroizovaný , básnický slovní obrat. Lépe se chápe pod názvem - "Investice". Nic jsem neobětoval = Investoval jsem - Do sebe, do vztahu, do dětí - Hmotně - nehmotně. Široký vějíř možností, nesouvisí pouze s financemi ...:-)

0 0
možnosti

U mě je to jasný - obětoval jsem Británii za Jaru:-)

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=432880

2 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik