Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Ucitele by meli zaky motivovat francouzsky, nebo treba spanelsky? Nechapu, proc v cizim jazyce.

0 0
možnosti
PK

Na rozdíl od politiky se v tomto nechá s Vámi souhlasit. Dnes jsem se pobavil jak ráno na ČR Plus líčila jedna Vaše kolegyně jak doučovala v Emirátech malého Rashida, synáčka boháče. Doporučuji, také tvrdím, že rozhodující je kromě potomka vliv rodiny. Tedy dobré rodiny.

0 0
možnosti
PK

Ano, vnější motivace byla u mě motorem, na základní RJ, následně na střední a vysoké NJ a FJ. Angličtinu jsem nějak pozapomněl. Pak to přišlo, šéfové Angličani a Skotové a Velšani....to byli nejvyší pecky, tak jsem musel máknout, využíval jsem písničky a hry, tedy přímou řeč, jakou nyní produkuje pan Trčálek, jen v AJ. No první zkouška mé výslovnosti ve státech byla katastrofa, nikdo mi nerozuměl, pak se to pomalu začalo lámat. Dnes mluví děti cizími jazyky od mateřské školky, to hodně dá, naše generace na tom byla podstatně hůře...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik