Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

KarmaR^a dovolím si napsat o této problematice článek. Jen toho je na mě moc. Děkuji za hezké čtení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jeden známý prostitutku zkusil a po aktu prohlásil, že jsem si ho raději nevyhonil.

2 0
možnosti
PK

Tak jsem nějak nepochopil kam bylo zacíleno, ale možná by to mohl být apel na nedůstojnou, mužskou polygamii. Bohužel s námi muži je to těžké. Někdo věčně otálí, jak začít se ženou , a proto většinou to nikam nedojde a další to prostě berou zkratkami a začínají od konce. Co by jste mohla čekat od tak nedokonalých tvorů;-D;-D;-D

3 0
možnosti
VV

No, jeste ve skole jsme se povinne ucili basnicku, ze:

Muz ma touhu rozsevace, zena ma urodny klin. .....

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,01
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik