Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám podobnou zkušenost i když ne se společností Dolfi 1920 (už ten název ve mě nebudí důvěru). Na konci léta 2018, jsem se vrátil ze služební cesty, kde můj kufr nedoletěl se mnou. Byl mi tedy doručen až následující den kurýrem. Při předání jsem jej řádně nezkontroloval (což byla chyba) a až doma při vybalování jsem zjistil, že je poškozen. Proto jsem vypsal reklamační formulář na poškozené zavazadlo. Letecká společnost se mi ozvala až po měsíci (uvádějí 10 dnů po odeslání zprávy), s tím, že mi nabízí poukaz v hodnotě xy na letenku, resp. slevu na letenku. S tím jsem však nebyl spokojen a tak jsem je kontaktoval znovu, že si vážím jejich ochoty, ale nesouhlasím s jejich kompenzací a požaduji buď nový kufr nebo peníze. Musím přiznat, že jsem neměl žádný levný kufr, nýbrž Samsonite vyšší řady. Po pár dnech mi odepsali, že akceptují finanční vyrovnání. Ale aby jsem to neměl tak jednoduché, chtěli po mě posudek o tom, že zavazadlo nelze opravit, jeho aktuální hodnotu, stáří a typ poškození :-) No legrace řekl jsem si, kde já budu lítat s kufrem a shánět posudek. Naštěstí se mi to podařilo docela dobře vyřešit a domluvil jsem se s jednou opravnou, kde mi řekli, že si posudek mám napsat sám a oni mi jej orazítkují :-)

Nyní čekám na vyjádření oné letecké společnosti (jde o evropskou velkou leteckou společnost) a doufám, že vše uznají a peníze pošlou :-)

Závěrem bych chtěl dodat, že se vždy vyplatí létat s velkými a ověřenými společnostmi, kde je větší pravděpodobnost na úspěch, v případě nějakého problému, než u malých nízkorozpočtových.

0 0
možnosti

Dear Mr Novak,

Thank you for your time submitting us your reply and providing us the requested information.

We would like to inform you the compensation you request has to be worked out based on the proven value of the damage reported. Based on the document issued by the repair shop, we are pleased to inform you that your bank account will be credited with xx CZK over the next 3-4 weeks.

Please accept our apologies once more, we will be happy to welcome you and your wife on board in the future.

Let me wish you nice day

Victoria

Air France KLM Customer Care

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS