Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorko, Ester Ledecká by přišla, ale má trénink.

0 0
možnosti

A co teprv ta sebranka okolo.

2 2
možnosti
Foto

Velmi pokrytecký a urážlivý blog, posmívat se nemocnému že nemůže chodit je neslušné a nevhodné Rv

7 6
možnosti
Foto

O86t36a45k80a16r 38S44e68k14l

26. 10. 2018 8:18

Pakliže je nemocen , ať zajde k obvodnímu lékaři. Ten ho eventuálně uzná práce neschopným a případně pošle na další odborná vyšetření - neurologie , psychiatrie a pod.

MZ není král , není císař. My všichni se skládáme na jeho plat. Teoreticky je vlastně náš zaměstnanec.

Takže šup Ovčáčku , připravit auto a na středisko.;-D

8 0
možnosti

Každého dne něco překrásného konci každého dne něco prakrasneho začíná :-))))

1 0
možnosti

Vím, že se opakujii, nicméně - Miloš jednou skončí. Skutečně mi vrtá hlavou - Jaký odkaz sdělení po něm vlastně zbude? Svým způsobem chápu Klému, i složitý život Gustáva s jeho normalizací, radostný etos doby Václava, jsem roztrpčen ze zmatené amnestie dalšího Václava - Věru, Miloše, jsem stále nepochopil ! Mohu doufat - neb již pouze zoufat ? ... :-)

5 2
možnosti

Já jsem roztrpceny i z amnestie prvního Václava naštěstí Vaše selektivní paměť to překrývá :-)))))

5 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
7 2
možnosti

R^

Teď, když máme, co jsme chtěli... Nic naplat, zvolili jsme si ho! Miloš Zeman je svědectvím o našem národě a on si formuje český národ k obrazu svému! Slušnému člověku je z toho smutno. Vypadalo to, že nevydrží do švestek. Dnes je vše jinak. Zdá se, že konečně začal brát lékaře vážně...

:-)

3 4
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik