Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tento režim je založen na svobodě a právu silnějšího, takže může docházet i k podobným excesům. Lidé se totiž po Listopadu 89 konečně svobodně nadechli a neumí se bránit úspěšným darebákům, které současné poměry logicky generují.

0 0
možnosti
JN

Když někdo na práci u pásu nestačí, tak proč tam leze? V pokladně různých super a hypermarketů by si vydělali víc.

1 1
možnosti
ND

Po delší době jsem zašla. Tentokrát musím potvrdit napsané. Vydržela jsem u nadnárodní společnosti, kde jsem pracovala v administraci rok, tvrdím, že náš pouštěli večer domů za dobré chování, je to nadsázka, ale musím říct, že jsem za celý život nezažila psychický teror v takovém množství jako tam.

0 1
možnosti
Foto

Jak tak pročítám autorčiny blogy, většinu těch zkušeností se špatnostmi tohoto světa má z doslechu.

2 0
možnosti
Foto

..hm koukám jak tu firma má zastánce, mám pobodnou příhodu. Věk 59 let, 2 roky bez práce, důvod věk,který pochopitelně nikdo nedoklaruje jako důvod, zkušenosti v oblasti ekonomiky - 40 let praxe, Nastup do zaměstnání - oficiálně na 6 hodin, pro splnění THN, ale 8 skutečně odracovaných, fi dostává navíc od UP za problém zaměstnanosti dotyčného člověka, norma nesplnitelná , bolesti v prstech, náznak potíží s karpály, ukončení ze zdravotních důvodů na doporučení lékaře a velký údiv zaměstnavatele, a diví se že nemůže sehnat zaměstnance, kde se platí na hodinu minimální mzda .... takých situací je spousty!!! a to co zde bylo popsáno mi sdělila kamarádka z dob kdy jsme chodily spoulu do školy... př: i když stroj byl zastaven, nesměla si sednout, nesměli se bavit, jen stát a koukat - třeba půl hodiny, v případě ženských potíží na ruce červený kroužek ten opravňoval k jití na wc o párkrát více.., šef mladý "d r á b - 20 -25 let" ,pracovnice v e věku jejho matky..... přesné jak popsáno v článku.... to se psal rok 1995, otrokářská společnost .... ,ale co dotýčné - zbylo jíst a platit nájem musela..... příběhů je knihy.....

0 1
možnosti
PD

P23e84t60r 21D36r44a57p19a10l

9. 10. 2018 10:48

po 40 letech v kanclu a z toho 20 u počítače má karpály každý...mám jednu takovou doma. nesvádějte to na posledního zaměstnavatele

1 0
možnosti
PD

že se lidi u autobusu chovají jako dobytek je zavinění firmy? já myslím, že těch konkrétních lidí.

4 0
možnosti
Foto

Upřímě řečeno je to dáno zaměstnavatelem a lokalitou odkud si ty lidi sváží.

To opravdu není elita národa.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik