Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A je trapná, že si stále půjčujete motto z Bible, Ježíš Kristus,její symbol, nesnášenlivý nebyl, nabádal lidi k lásce, toleranci a pokoře. :-/

0 0
možnosti
Foto

Nedovolila jste, p. Vlachová, diskuzi, na novém článku, vzkazuji Vám tedy zde. Symbolem lidské nesnášenlivosti jste pro mne zase Vy, paní Vlachová, vy co dovedete jen kritizovat a šířit "blbou náladu.". A mohu Vás ubezpečit, že učitelky (vašeho typu) jsou možná mezi lidmi neoblíbenější, než současný, Vámi stále pomlouvaný, a řádně zvolený, prezident ČR M. Zeman, je člověk chybující, ale přesto má stále preference přes 50 %. Koukněte na aktuality PL. A pro mne, na rozdíl od Vás, nejsou červené trenýrky symbolem komunistů, ale členů Sokola. Vzpomínám, že my, holčičky, malé cvičenky jsme mely při vystoupení bílé šatky s červenou sukýnkou a dvěma červenými pruhy, (nám je učila maminka), chlapci měli zase červené trenýrky a bílé tričko. Červená barva je normální barva spektra, a je důležitá. Vidím, že na vás působí jako na rozzuřeného. býka. Jste směšná,,, Rv;-D

0 0
možnosti
Foto

Opr. ... Nám je ;-)ušila maminka.... Ď.

0 0
možnosti
Foto

H22a97n80a 66V57l25k64o67v56á

13. 8. 2018 13:07

:-)Mně ty vaše slohovky připadají na jedno brdo - podívejte jak jsem úžasná....

A dneska zrovna v sexu...;-D

Jak vás tak pozoruji - vy jste taková úzkoprsá sušená švestka která si o pořádném orgasmu může nechat leda zdát.

A víte proč si to myslím? - Váš argument- proto jak vypadáte. A zejména proto jak myslíte.

0 0
možnosti
JN

J65o78s65e72f 61N80i40k64l

12. 8. 2018 19:39

Cléb a hry a více orgasmů,ale jinak se nán do ničeho nepleťte...

0 0
možnosti
Foto

Konečně nějaké rozumné téma.

2 0
možnosti
JV
Foto

J30a42n 24Š20i75k

12. 8. 2018 13:03

Dnes jste mne překvapila pozitivně laděným článkem a proto R^ Mějte se hezky

2 0
možnosti
Foto

J55a81n75a 46M22a75j50o59v17á

12. 8. 2018 16:39

Fakt ho čtete jako pozitivní? Já tam čtu, že většina ženských nestojí za nic, jen autorka...

2 0
možnosti

Jsem jedno ucho. Co jste si tedy koupila a odnesla z obchodu, pro sdílenou potěchu s mužem?

2 0
možnosti
PK

Jsem z Vás - jemně řečeno - v rozpacích. Stále učitelka ...?

1 0
možnosti
Foto

Panebože! Učitelky podle vás nemají nárok na pestrý sexuální život?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik