Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H49a18n48a 90V45l33k45o79v65á

31. 7. 2018 19:33

Zvláštní a tak nějak jak je u vašich článků obvyklé -vaše znechucení ale jiní včetně školní inspekce problém nevidí....

Možná vám ředitel školy zapomněl dát "dárek".;-)

0 0
možnosti
SB

Snad poprvé za celou dobu Vás za Váš blog chválím.

2 0
možnosti
Foto

Já ji také tentokrát chválím - má to zažité.R^ Za časů našich babiček byl PAN UČITEL, pan farář a pan starosta nejváženější lidé ve vesnici. A dnes? Je fakt něco nezdravého v tom našem státě "dánském"... :-/

0 0
možnosti
LH

Učitelé mohou odejít jinam, ale co děti, studenti, ti jsou největšími oběťmi našeho školství, bohužel.

2 0
možnosti
DR

Aby ten zmíněný ředitel neměl na té inspekci nějaké kamarádíčky, to je dneska častý jev.

1 0
možnosti
Foto

Na druhou stranu, ale, kdyby se choval tak a jenom tak, jak autorka píše, tak by mu kamarádíčci neměli pomoci.

0 0
možnosti
Foto

No, já nevím, jestli to Vaše hodnocení pana ředitele je 100% objektivní. Lidé, kteří z nějakého zaměstnání odešli obvykle objektivní nejsou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik