Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S těmi silnicemi souhlas. Zbytek je povídání člověka, který občas vyjede do zahraničí na dovoleneou, či k někomu na krátkou návštěvu. Až budete v některé té západoevropské (ale třeba i severské) zemi pobývat pár let, pak se můžete rozepsat o tom, jak se tam žije. Tenhle blog totiž vyznívá docela směšně. Pravda, v roce 1990 byste s ním oslnila.

1 0
možnosti

Vidíte a já bych řekla, že Čechy mají lepší silnice. Hodně je toho opraveného.

Žiju v "okresním" městě a některé vedlejší silnice jsou tu blátivé (tedy bez jakéhokoliv potahu). Jiné jsou jen štěrkové a jiné zase dělal kdysi Hitler a od té doby je nikdo neopravoval (křivé, rozbité a zvlněné kočičí hlavy), což je velice nedobré hlavně v dnešní době, kdy je spousta provozu a jezdí po tom naložené náklaďáky.

I tohle je Německo. Nemají peníze na opravu.

1 0
možnosti

Všichni pomlouvají, že za komunistů jsme jedli nekvalitní potraviny.A co je dneska?Pročpak se politici angažují, aby se sem dováželo kvalitní potraviny jako jsou v západních zemích?Takže je vidět (a sama autorka to přiznává), že tady jíme odpad co v jiných zemích nechtějí.

A pokud jste rozumní, tak pochopíte, že potraviny ze západu jsou nacpané chemií už od začátku.Každý zahrádkář vám potvrdí, že utržená zelenina či ovoce třetí den hnije.Apročpak nehnijí dovážené ovoce a zelenina.Počítejte se mnou...než se to natrhá a naplní celý kamion, pak to jede přes půl Evropy (a bývají ucpané dálnice, stávky řidičů atd.), pak to jde do skladů a pak se to rozváží do prodejen.Takže ta chemie tam je už od začátku.

A za další.

Staří hospodáři říkali, že jeden hektar uživí jeden kus dobytka a jeden kus dobytka vyprodukuje za rok hnůj na jeden hektar.Komunisti to měli zredukované na tři hektary jeden kus dobytka a tehleten režim to už má deset hektarů na jeden kus dobytka, čili všechno je vyhnané chemií.Pokud se někdo honosí názvem BIO, tak se ho schválně zeptejte kolik má hektarů a kolik kusů dobytka a pokud to není 1:1, tak to musí hnojit chemií.

A ještě za další.Dříve se močůvkou hnojilo pole, protože to je PŘÍRODNÍ hnojení.Dneska dostanete pokutu za to, že močůvku na to pole vylejete a ještě vás honí, že musíte dokladovat, že jste nechali močůvku vyvézt na čističku.Čili tento režim VÁS NUTÍ hnojit chemií.

3 1
možnosti

Co všechno je v dnešních potravinách většina lidí nejspíš ani netuší, protože jim stačí, že je to barevné, voňavé, levné, vydrží to jedlé dva roky a dál se tím nezabývají.

Že to samozřejmě nejde bez masivního zásahu chemické laboratoře, to je jasné - a na tom vysněném "západě" to není lepší, spíš horší.

2 0
možnosti

Já jsem tady spokojená (kromě silnic).[>-]

2 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu proto tolik Čechů jezdí do Německa nakupovat. Na parkoviští před OD převládají auta s českou značkou. Jezdí tam,jak píšete, kvůli kvalitě potravin a jak se chová personál k zákazníkům.R^R^R^

1 1
možnosti

Dala jsem vám plus za ten poslední odstavec, kde píšete, jak se staráte o zahrádku. Jinak, pokud jste nespokojena tady, nic vám nebrání se přestěhovat, není zdravé žít v neustálé nespokojenosti.

2 0
možnosti

Ta paní autorka na mě působí tak, že i mě, starou feministku, napadne, jestli by si neměla najít chlapa. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Já mám manželku o 21 let mladší a občas si říkám, co vlastně s tou 70 letou "vykopávkou" dělá. A mluvili jsme o tom, že ženy snášejí samotu daleko a daleko hůře, než muži.

0 0
možnosti

Paní dokonalá. Zrovínka se uvolnilo jedno ministerské místo.

2 0
možnosti

Jako polský těšínský nacionalista si dovolím tak trochu nesouhlasit.V neděli jsem se vrátil z Gdaňska, kde jsem strávil 4 dny.Už samotná cesta autem do Gdaňska byla velkým dobrodružstvím, moji polští bratři mě dojížděli rychlostí 180 km,předjížděli zprava i zleva, nacpali mezi kamióny a nepustili zpátky.Po návratu do Česka, jsem si připadal jako v ráji.Periferie Gdaňska, polský polder Žulawy, to jsem si připadal jako u nás v 60.letech.Všude vysoká tráva,zahrady se sekají snad ještě kosou, baráky často na spadnutí a lidé místy oblečení jak naši bezdomovci.Lidé slušní,stejně jako u nás.

V Gdaňsku pohoda ale evropské ceny. Jistě, Německo, to je Hochkultur, ale u nás

to není vůbec špatné. Važme si toho , co máme.:-P

5 0
možnosti

AHOJ !

Ondro, už jsme se dlouho nepozdravili, i když jsme se nejednou setkali na stejné diskusi.

Tak tě zdravím teď. Ať se ti daří, ať ti slouží zdravíčko a ať se vše ve tvém osobním životě odvíjí ke tvé spokojenosti.

0 0
možnosti
Foto

tentokrát souhlas-sice se to u nás od Sametovky malinko zlepšilo ale ten rozdíl tu je-i jak se lidé chovají oblékají uvažují-když se vracím z cest mám vždy úplně stejné pocity jak jste to popsalaR^

2 3
možnosti

J38i47ř61í 77F70o64g47e98l

10. 7. 2018 8:12

Se divím, že tak včestranně nadaný člověk, jak se autorka prezentuje, který nenávidí vše české zbožím počínaje, prodavačkami pokračuje a seniory konče, se vůbec do ČR vrátilla. Do té ČR, kde pro ni nemáme jí tolik milované migranty.

Vždť není nic snadnějšího, než si sbalit svých pár švestek a odstěhovat se do Německa, země oplývající mlékem a strdím.;-)

13 1
možnosti

R^ Wupertal, Bochum, Hagen... a stovky dalších měst - byty tam budou velice levné. Asi jako v určitých oblastech v Mostu.

3 1
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,66
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik