Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Cituji z Vašeho článku:

"Začala jsem nejstarším řemeslem, od něhož se dostávám k obchodu jako takovému."

Dejte si pozor na dvojsmysly.

Asi jste chtěla napsat, že jste začala s tématem nejstaršího řemesla, ale formulovala jste to tak, že si to člověk může vyložit i tak, že jste s tím řemeslem začala osobně, ale nyní měníte řemeslo a budete pracovat v oboru obchodování.

1 0
možnosti
SN

:-)......dnes..........podstatně lepší než politika! Zajímavé téma, chytrým patří svět.

R^R^R^V

0 0
možnosti
MB

Možnosti jsou široké a záleží na člověku. I té děvky je možno si vážit, ona dře sama na sebe - nemá imunitu a ani nebere dotace. Moje první brigáda byla v cihelně, z téru jsem vytahoval mrtvou vránu. Pak z pece cihly. Znám holku, která jako 20 letá nastoupila na zaoceánský parník. Dnes vede svou minirestauraci, sama vaří, zaměstnala otce i matku. Je dobré cosi umět - cizí řeč, znalost účetnictví, řemeslnost. Člověk prostoupí do dalších kruhů, je doporučován. Další žena dělá rehabilitace - fronta, nutno se objednat - podobně dentální hygiena - o kosmetice nemluvě. Člověk - zejména pak ten mladý - Je limitován pouze sám sebou. Doba je úžasná - Mluvím s nimi, jsem s nimi. Motto je stejné, litují pouze ztráty času ve fabrice - Nikdo se vracet nechce ! Ano, člověk se musí umět prodat, pravda, jde o odvahu i štěstí . :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik