Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P75e87t22r 59B75u19r14i98a46n

22. 4. 2018 10:52

Za obraz naší současnosti nesou odpovědnost polistopadové vlády. Ty dopustily, aby zejména sever Čech a Moravy zaplavili lidé s asociálním chováním. Začal byznys s chudobou,

S tímto nemohu souhlasit. Protože, logicky, pokud by sever Čech nezaplavili tito lidé, tak by se vyskytovali zase jinde a váš článek by dnes byl naprosto stejný, jen třebas o Pardubicích. A výraz "byznys" s chudobou je nelogický paskvil. Nic takového neexistuje. S chudobou nelze vést byznys už jenom z toho důvodu, že kdo je chudý, na tom se nedá zbohatnout (pokud ho tedy v nouzi nezaměstnám za otrockých podmínek).

0 1
možnosti

Nevim proc tady vsichni placou ze nemci maj vetsi platy,levnejsi a lepsi potraviny a ja nevim co jeste.

Jenomze nemci nemaj zadnej Klausuv kapitalismus bez privlastku, ale: Soziale Marktwirtschaft.

tak ji zkuste aspon okopirovat.

0 2
možnosti

V poslední větě máte také pravdu, tlachání nic nevyřeší, tak proč jste se přidala?

1 2
možnosti
Foto

Dal jsem Vám karmu, ale opravdu nevím, jak by jakýkoli prezident mohl pomoci.

3 0
možnosti

Mozna odchodem na zaslouzenej odpocinek.

1 4
možnosti

Kdo nikdy nepracoval ani se nesnažil získat nějakou kvalifikaci a od patnácti je na pracáku, tak nemá nárok na žádné sociální bydlení ani na žádný příspěvek.

6 0
možnosti

Jasně, co udělali druzí pro někoho, já se vždy ptám co jsem učinil já především a většinou nic moc, ale u pár otázek jsem v plusu. Ale vy to necháváte na politicích nebo možná na bohu...

4 0
možnosti

U některých lidí by stačilo starat se alespoň sám o sebe a nevyžadovat to po ostatních.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,62
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik