Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Mám takový nejasný pocit, že stejně jako ty dvě dámy se chováte i Vy,pokud se jedná o Zemana. Máte asi smůlu, vypadá to, že ještě nějaký čas vydrží.

4 3
možnosti
AR

Ale Zeman si to zaslouží;-D

3 0
možnosti
RK

Generalizovat že "všude venku je to lepší než u nás" je pouze ukázka účelovosti. Jak dlouho autorka mezi těmi lidmi "venku" žila? Pár dní, možná týdnů. Podle toho si udělá obrázek? Pak ji nelze nazvat než ryze povrchní osobu. A k plošnému odsuzování naší domoviny. Mám kamaráda, jemuž manželka svým projevem, nevěrami, zpronevěrou a posléze falešným obviněním udělala ze života peklo. Ta dotyčná měla určité křestní jméno, jistou profesi a konkrétní podobu. Ale ten dotyčný přes veškeré trpké zkušenosti nikdy neřekl, že od té chvíle bude nenávidět všechny ženy stejného jména, profese a podoby. Když už nás chce paní Vlachová nutit zametat před vlastním prahem, nemůže u toho svého přeskakovat metrový zátaras.

4 0
možnosti
MS

Píšete, jak je všude spoustu negativní energie, ale vaše blogy jsou jí doslova nasáklé. Pořád si jen ztěžujete, pořád se vám něco nelíbí, všude jinde to mají hezčí, jen v Čechách to stojí za prd. Všude jinde jsou krásní a spokojení lidé, jen Češi jsou zamračení a zlí. Tak negativní ženskou, jako jste vy, aby jeden pohledal.

Okolní svět je do velké míry zrcadlem naší duše paní autorko. Ta vaše je jedno velké utrpení.

8 0
možnosti
Foto

I60v75a19n 85M78a75r53e86k

22. 3. 2018 9:04

Souhlas p. Spálenková R^

1 0
možnosti
PK

Nemám rád nenávist a zlo, ale pani autorka se mi zdá trochu pokrytecká, bo ve svých předešlých článcích je velmi část používá:-/:-/:-/....a na rozdíl od ní já znám velmi slušné a ve prospěch lidí konající seniory..

4 0
možnosti

I23v73o 42Ž35á34č55e60k

22. 3. 2018 7:46

Paní autorko, pokud tomu rozumím, tak žijete v nějakém větším domě, kde se vyskytují DVĚ zlé ženské. A Vy podle nich hodnotíte všechny Čechy.

Já, který jsem z této země téměř nevytáhl paty, jsem také v životě narazil na několik zlých lidí. Jen několik málo z těch, s nimiž jsem se setkal. Myslím, že kdekoli jinde na světě by to bylo podobné.

4 0
možnosti
MB

V každém z nás je dobro a zloba. Je otázkou, co pak převáží. Modelových osob - popsaných, je plno, žijí kolem nás. Taky mají zájem o člověka - viz Š + G, Mluv Slávku, neštěstí druhého, člověka potěší. Dobro má spoustu podob - Dcerka dochází mezi přestárlé, adoptovala jakousi babču. Veze jí na vozíku do cukrárny, já tam mazaně posílám lahver vína. Co se tam pak děje nevím - Zájem o odběr stále trvá ! Předpokládám, že je tam veseleji, jako ve Vašem baráku ... :-)

4 0
možnosti
LH

Každý by se měl zamyslet jestli k tomu nepřispívá třeba i svými blogy že paní autorkou....

6 5
možnosti
JA

J62i74ř52í 68A13l79e34x51a

22. 3. 2018 7:35

Vy jste od "autorkou" četl blog, ve kterém někomu přeje, aby chcípnul? 8-o;-€Rv

3 3
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,09
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik