Diskuse

Loutka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

S tím Zemanem jste už směšná, jste směšná, jste směšná. S panem Vodvářkou si podejte ruce a přihlaste se do lékařského týmu prezidenta. Takové vizionáře zdravotního stavu on potřebuje nejvíce.

Loutka ... myslíte, že kritiku ČT někdo prezidentovi nadirigoval??;-D Mladé, zneužité loutky máme v ulicích; s prázdnými hesly a v čele s potrefenou Topkou.

0 1
možnosti
Foto

A/ stran směšnosti doporučuji čtenářům / a koneckonců i panu Kulhavému/ nalézt pouliční kuplet v jeho podání. Nakonec tam vyskakuje i politická prostitutka Volfová. Opravdu směšné, směšné a směšné.

B/ Lékařského týmu u hradního ochlasty netřeba. Každý kdo chce, tak vidí a slyší. Jeho diagnosy jsou zřejmé, stejně tak jako jejich výčet. Pakliže je blog a mé vyjádření málo, doporučuji neurologa Jana Stráského či psychiatra Honzáka.

0 0
možnosti
Foto

Berte to tak, za loutku Drahoše by tahal někdo jiný.

0 1
možnosti
AL

Pod jiným (skoro stejným) blogem jsem napsal příspěvek.

A protože je pozitivní a opět se mi (jak jinak) povedl, zveřejním ho i zde.

:-)

To je ono!

Přesně takový typ článku jsem už dlouho nečetl a udělal mi radost!

Po přečtení článku jsem si opět připomněl, kdo je vítěz a kdo (opět) poražený. Kdy láska a pravda opět porazily lež, zášť a nenávist.

Jsem velice rád, že se na Hradě slaví a panuje dobrá nálada. Ostatně, proč by měli být vítězové smutní?

To nechme těm poraženým, co se zoufale v ulicích snaží zvrátit demokratický vývoj naši země.

Mám rád demokracii!

:-)R^

6 0
možnosti
LH

Jo tak Zeman je loutka tak proto tak vadí. Autorka chtěla na Hradě silného nekompromisní vůdce :-)

4 0
možnosti
PK

Já bych paní autorku nehanil, evidentně se nemůže vzpamatovat z vítězství MZ a takto aspoň zmírňuje své psychické napětí, alespoň každý její blog o tom svědčí, no proč ne.

Já bych se tak nechoval, pro mě volby skončily a MZ prostě bude na hradě, jak dlouho to si netroufnu předpovídat. A pokud lidé demonstrují, kdybych měl čas a náladu a byl důvod zašel bych taky na nějakou demo.

Jsou zde však i metody, které se my skutečně příčí a jednu z nich přímo reprezentuje názor pana Kamberského, šéfkomentátora Lidových novin, který rce s klidem následovné: „"Vemte si, my máme prezidenta, bývalého předsedu sněmovny/vlády, prezidenta, který obhájil mandát, a my dodneška v podstatě vůbec nevíme, jak vypadalo jeho první manželství, nevíme, co dělá jeho syn, nevíme, co dělá jeho první žena, my nemáme vůbec žádné páky na lidi, kteří sedí na hradě, ve velikánských kancelářích. To je svým způsobem stát ve státě, a dnes není žádná páka, která by ho dokázala zmáčknout.

Tak to není moje pivko....

9 1
možnosti
Foto

Neuvěřitelný Kamberský.

2 0
možnosti
Foto

Ale ne, pan president je zcela zdráv. Těším se na jeho projížďky na běžkách na Vysočině, na jeho plavby po rybníčku atd. Je to laskavý a hodný člověk, plný empatie i ke svým odpůrcům. Jeho bonmoty jsou úderné, nečekané a zcela zásadní.

9 2
možnosti
PK

P75e30t93r 85K37r64á79l

15. 3. 2018 8:03

A zase ten Zeman, že jo. Ten Vám leží v žaludku.

4 2
možnosti
ED

Opět zábava s Vašimi krásnými texty - beru to vždy jako radostný kabaret do nového dne. Co jste to zase splácala do sebe? Fidela, Ovčáčka, a já nevím co ještě? Každoroční poinaugurační oslavný večer na Hradě, kdežto podivnými médii zmanipulovaní lidé na Václaváku (rád bych konečně věděl proti čemu konkrétně protestovali? No je mi jasné, že proti osobám: Zeman, Babiš - to jó, ty se nemusí líbit, že...ale on někdo napadl svobodu tisku? Ne. Jen proběhla kritika, že partaj TOP09 - tedy velice marginální - má zbytečně moc prostoru v TV a že někteří redaktoři "zabejčeně" VYJADŘUJÍ nesmysly, toť vše. A taky je to zase dnes po ránu vidět. Masážní mediální masáž (MMM). A demonstaranti snad lomcovali mříží před zavřeným Hradem, to už je na pováženou, ne? Ale tam vesele probíhal kulturní večírek se známými umělci - třeba Davidem, jehož si pouštěli hokejisté v Naganu a na jeho koncerty chodí všude desetitisíce lidí. Aby bylo jasno: a/ M. Zeman není můj "kůň" - potřebujeme - tedy příště - mladšího prezidenta, b/ není možné aby redaktoří médií manipulovali s fakty (k smíchu mi je rozhovor býv. komunisty a odboráře předsedy Senatu Štěcha na ryze pravicovém dnes podivném Reflexu, c/ Studenti ať si demonstrují jak chtějí, ale: mimio vyučovací dobu, ne aby tam byli nahnaní vedením škol, a samozřejmě kuklturním způsobem. Poslední výskledky výzkumu CVVM: sympatie nejvíc: Rychetský a Zeman věří jim přes 50%, na opačném konci Kalousek - věří mu 10%, nevěří mu 82%!! Toť vše!

8 2
možnosti
Foto

Lépe bych to opravdu nedokázal napsat

2 0
možnosti
SB

"Proč bychom se netěšili," známá slova z árie Prodané nevěsty.

...........................

Radil bych vám, abyste nepsala o něčem, čemu nerozumíte.

Ta Prodaná nevěsta sice je správně, ale ta árie nikoli.

Jedná se o sbor z prvního dějství Prodané nevěsty, nikoli o árii.

8 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik