Diskuse

Starý pes

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorko, ty vaše předlistopadové kádry zvolili havla prezidentem.

0 1
možnosti

Pro p. Rank: Jsem rád, že se Vám líbily mé texty o cestování. K Vaší poznámce: Promiňte, tomu anglickému textu (na rozdíl od mé ženy) nerozumím - chodil jsem jen na ruštinu (ve škole) a na němčinu (do jazykové školy). A že nás ve "vyspělé cizině" - tedy na západě, berou, tak jak berou (tedy i Vy) - to je výsledek práce našich médií - nic proti svobodě slova - ale proti podivným novinářům, kteří to melou jako na kolovrátku tím směrem, s kterým já a troufám si říci nejméně 33% ale spíše až 60% lidí nesouhlasí. Vždyť se podívejte na titulky HN, Reflexu, TISCali, Enevím kolik, aj. aj. Toto pak dělá spolu s jednostrannými reportážemi ČT dojem v zahraničí (Nebojte se - TV Barrandov nesleduji, Parlamentní apodobné listy nečtu a ruské, alespoň se mi to tak zdá, že jsou maily, které třeba dostanu od lidí, okamžitě mažu, ale mám svůj rozum "podepřený z několika nezávislých zdrojů" stejně jako moji kamarádi od zámečníka po docenta - ti mají tak v poměru 8:2 názor jako já. Předminule jsem volil Schwarzenberga, teď už to jen kvůli slušnosti panáka Drahoše nešlo, s ODS, kterou jsem trvale volil jsem skončil (s dnešní Udženijou, Stanjurou, Kupkou a podobnými panáky nechci mít nic společného) a ANO - vypadá nadějně i s trestně obviněným šéfem (Čapí hnízdo aj. aj. jsou pouze účelové věco "starých struktur" - teď nemám na mysli komanče ale tzv. demo - dnes pidistrany. Takže Zdravý rozum a svěžest!

1 1
možnosti

:-)......Ervíne, s tou dámou neztrácejte čas! Zneuznaná, všemurozumící.....a hlavně zřejmě osamocená v zemi, která ji přijala, si sem chodí léčit svoje mindráky a oslňovat nás svojí vybroušenou angličtinou. My jsme pro ni jenom nevzdělaní burani . R^R^R^

0 0
možnosti

Souhlasím paní Vlachová, souhlasím se vším co jste popsalaR^.... a karma.

6 2
možnosti

Alespon mate o cem psat. Je to opet na urovni Vaseho blogu o zlem duchodci co Vam znicil levanduli.

4 6
možnosti

Od autorky furt to samé: nesmysly! Chtěla by šarm a glanc, ale kde ho vzít? To by musel přijít jiný, ale úplně jiný, ne Drahoš a celá ta "jeho parta kandidátů". "Starého psa"...vždyť i autorka bude určitě "starou fenou", ale jiného, zdá se, ražení. Trochu pozlobil TOP09 v čele se svými úhlavními nepřáteli a to že knihovnice ze Sázavy první odejde - to jsem čekal - už nemá nic jiného v zásobě. No a že by ochromil svobodu tisku - to jsem si nevšiml - jen kritizoval, na to aby byl konkrétní a jmenoval: Reflex (Doležal, Steigerwald), Hospodářské noviny (Honzejk), ČT (Drtinová, Fridrichová) a další jako E55 či ECHO a jiné, na to nebyl čas, že. I když nakonec to mohl říci jinde, ne při slavnostní inauguraci - ale je a bude 5 let (říkal, že se chce dožít přes 90) prezidentem, tak si v podstatě kromě vlastizrady může dělat co chce, ne?

5 8
možnosti
Foto

Nejvíc mě zlobí, že- i když si nastavím na domovské stránce Seznamu to, co tam chci vidět, vždycky mi tam "vpašují", to , co vidět a číst nemám záje, ( Štvavé články z Reflexu, HN, zTiscali a podobně). A změnit to nelze... :-/

3 4
možnosti

Rozumně - Oceňuji na Milošovi, že Slib sdělil z hlavy. To je docela výkon. Zbytek jeho sdělení neoceňuji. Místo hřejivo - tatíkovského - povzbudivého laskavého tónu, konfrontace. Pak logicky následuje štěpení - Kdo odešel je zloduch - kdo setrval je dobro duch. Dle potřeb - Zde zlí - zde dobří ... Tak tomu bylo 5 let - tak tomu bude další období. Vážně, k čemu je to dobré !? ... :-)

8 0
možnosti

Tak jak vy jste zde veřejně sdělil svůj názor, tak to udělal i prezident Zeman. Akorát s větší slušnosti - nikoho neoslovoval Karle, Mirko, Mirku apod.

:-)

2 5
možnosti
Foto

Každý projev nejen prezidenta má být obsažný, nikoli neobsažný. A věci, které prezident řekl, řekl právě proto, aby zazněly. A inaugurace k tomu byla nejlepší příležitostí.

A to, že se to lidem, jejichž politickou linii ČT podporuje nelíbí, je zcela přirozené. Kuřáci také nechválí protikuřácký zákon.

5 7
možnosti

A prezident nemá jiné příležitosti k tomu aby promluvil, než při inauguraci??

4 1
možnosti

Z článku:

----------------

Motto "Slova z úst moudrému příjemně plynou, kdežto hlupáka vlastní rty pohlcují. Sotvaže promluví, prozradí pomatenost, a když domluví, prozradí zlou ztřeštěnost."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nádherné a příznačné motto pro tento blog. Gratuluji, vystihla jste to přesně!

;-DR^

5 3
možnosti
Foto

"Není na světě člověk ten, jenž by se se zalíbil lidem všem." ̈( Božena Němcová). ;-)R^[>-]

4 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik