Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Lituji, ale nevidím rozdíl ve vystupování mezi českými a zahraničními prodavačkami. Rozdíl vidím ve vystupování občanů EU a USA. Občan USA vystupuje jako mistr světa, který se přišel podívat na ty opice lezoucí po stromech a je tedy pochopitelné, že Evropan se na to tváří s úsměškem.

1 1
možnosti
Foto

Vymlouvat se na to, že "ryba páchne od hlavy" je levný alibismus.

Každý musí vždy začít sám u sebe.

3 0
možnosti
KN

No "ryba páchne od hlavy", to platí nepochybně. Jenže paní Vlachová to velmi levně a účelově "hodila na Zemana". To je podle mě faul.

Jestli to není obecně chyba části elit, tedy i těch elit, které mluví o slušnosti, pravdě a lásce, a přitom se chovají úplně .......

Ono to tedy může být jinak, viz. např. reakce pana Konopy (1.3.2018 8:02 ) níže.

3 1
možnosti
AK

Za co už ten Zeman všechno nemůže...

7 0
možnosti
Foto

Nemůže. Ale zobrazuje vlastnosti svých voličů.

6 5
možnosti
MK

Já bych nezaměňoval slušnost a zdvořilost.

Plně souhlasím s tím, že jistá elementární zdvořilost je velmi žádoucí, osobně však silně preferuji lidi, kteří sice sem tam mluví trochu jadrně, ale v jádru jsou to poctivci, před limi, kteří sice mají vybrané způsoby jednání a v etiketě jsou jako doma, ale svlékli by Vás z posledních kalhot - takových těch "hajzlů ve fraku" není zas tak málo a navíc, doba jim VELMI přeje.

7 0
možnosti
Foto

Je to fakt. Nejde jen o prodej. Stačí porovnat české a alpské vlekaře, hoteliéry, číšníky. Na druhé stránce i zákazník má na tom svůj podíl. Když jsem se dozvěděl od dlouholeté průvodkyně jak stále řeší v zahraničí krádeže českých ručníků od sklenic, hrníčků, příborů (běžné) přes baterie z dálkového ovladače (to už by mě nenapadlo) až po plochou televizi (tak to mě dostalo), tak jsem šel do kolen. Je špatné počasí? Ital, Francouz, Němec .... někam zalezou, něco popijí apod. Čech? Tady je všechno na ho... a už hledá chybu i na klíčové dírce. osobní zkušenost.

3 1
možnosti
KN

Vy jste vlastně Čech omylem?

Není Vás škoda pro takový nevděčný a reptající národ?

6 4
možnosti
JZ

Tak ja jsem pro slusnost, ale to, co autorka pise, je podle me uz zase opacna krajnost proti slusnosti. Sam delam ve sluzbach, vicemene jednoduche administrativni zalezitosti u pultu. A ani nevite, za jak vlezle s otravne povazuju ruzna prani hezkeho dne a prijemnych vikendu. Proc takove veci prat, copak kazdy den musi byt hezky a kazdy vikend prijemny? Jsou to naprosto vsedni veci, nevidim duvod vyjadrovat jakesi hluboke prani, aby promrzly ctvrtek byl hezky. Primlouval bych se za osvedcene "Dobry den" (kde uz je nakonec prani hezkeho dne vyjadreno), prosim, dekuji a nashledanou. To jsou podle me zcela dostacujici vyrazy. Jakesi pseudouprimne povinne vybavovani se s lidma, kteri me vubec nezajimaji, povazuju za zlocin proti lidskosti. Myslim, ze oboustranne neutralni vyraz na tvari staci. Nevim, proc by se na me mela usmivat prodavacka jizdenek na nadrazi nebo knihovnice, ja po ni nevyzaduju aby byla stastna z toho, ze jsem si prisel pujci tri knizky. Nejsem male dite ani psychicky nevyrovnany clovek, aby se kazdy na me musel usmivat. Staci mi neutralita, dustojnost a respekt na obou stranach.

4 1
možnosti
JK

Jste povrchní chudák bez emocí. Ať si lidí říkají co musí a hlavně neotravují, co. Jste jako ten hospodský ze hry "Hospoda na mýtince", to je ovšem velmi vtipná parodie, vy jste jen ta parodie.

1 2
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,60
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik