Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podepisuji každé Vaše slovo paní Vlachová. Můj otec s matkou museli v r. 1951 opustit jejich velmi dobře zavedenou autoopravnu. Snažili se firmu udržet ale přišlo StB , otce odvleklo a zavřeli ho na týden. Z matčina vyprávění pak jsem se dověděl, že jsem byl jako 5-ti leté dítě doslova odkopnut, když jsem chtěl otce "chránit". Zabavili všechno. I otcovo auto a nesměl si nechat ani to nejmenší a nejdrobnější vybavení, přestože to bylo všechno jeho. Znárodněnou firmu tenkrát převzal dělnický kádr a do roka bylo po firmě. Otec dlouho sháněl práci a nakonec mohl pracovat jako pomocný dělník v jednom národním podniku. Paní Vlachová - velká karma a děkuji za Váš článekR^

12 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik