Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ne všichni rodiče se o své děti nestarají ...

I za komunistů byli ve třídách magoři, co si mohli dovolovat. Rodiče těchto žáků neměli na své děti čas, protože museli schůzovat a dětičky významných soudruhů a soudružek byli hájení.

Přesto občas někdo ze spolužáků toto hájení nerespektoval ;-D.

Naopak jsem měl pár kamarádů mezi cikány (většina to dotáhla na výuční list a někteří i maturitu). Byli tam i dárečci (romové) s vyšší agresivitou (ti už moji kamarádi nebyli) a končili docházku na zvláštní škole.

0 0
možnosti

Napadá mě - kdo naučil ty matky být takovými, jak je popisujete.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,09
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik