Diskuse

Trh práce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R72o18m98a20n 56K72o18z52e52l

15. 10. 2017 11:03

Nebylo už něco takového v 50.letech, že všichni musí do výroby? Jak se vše vrací, stejně jako nedostatkové zboží (máslo). Co tak to nechat na trhu? Firmy ať zvýší mzdy a úředníci tam pak přejdou, pár lidí v mém okolí už to udělalo. Ostatně nástupní plat úředníka je 15 t hrubého, což má v mnoha firmách i uklízečka.

1 1
možnosti

Na které pozici má nastupující úředník (alespoň SŠ) pouhých 15 tis.???

0 0
možnosti

Ještě bych to rozšířil o Moldavany. Ti starší umějí rusky, protože sloužili 3 roky v Rudé armádě. Nejpracovitější jsou prý Mongolky. Nejlepší je však vlastní dorost, toho máme bohužel málo. V Ostravě v tomto dorostu mají vysoké procento Romové. Jen asi 1% z nich se připravuje na učilišti nebo na nějaké škole na zaměstnání, velká většina míní kráčet ve šlépějích svých rodičů...

0 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že jakmile se zde Vietnamci rozhlédnou, odejdou z těch zaměstnání a začnou "podnikat". Co se Ukrajinců týče, tak 100% souhlas.

1 0
možnosti

Setkal jsem se s ukrajinskym zuberem a pravnikem. Vymenovali Mi late na stese. Pokryvac neby sice ukrajinec, ale domlouval se s obema doktory stejnou reci. Jejich zamesnavatel ovsem mluvit se mnou i se wegen firmy ktery provadela krestanu cesky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,34
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik