Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^problém je že využívané a zneužívané ženy si to často ani neuvědomí a nejsou proto schopné se z bludného kruhu vymanitR^

1 0
možnosti
JP

Proč jste to napsala? Jako memento paní Rybářové? Nebo doufáte, že si to přečte jiná týraná žena a chytí se za nos? Nejtrefnější co mne napadlo: A komu tím prospějete? Co? https://www.google.cz/search?q=a+komu+t%C3%ADm+prosp%C4%9Bjete&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=oBnaWe-BFszCXqzrh7AO No, příběh paní Rybářové není vtipný, já vím.

0 0
možnosti
MS

Ta žena měla bezpochyby nespočet příležitostí, jak se z takového svazku vymanit. Čím déle otálela, tím to bylo pochopitelně horší. Tady se nedá říci nic jiného, než ohrané "každý svého štěstí strůjcem".

0 0
možnosti
MB

Doma mne učili, že každý si k tobě dovolí jen to, co mu dovolíš ty.

R^

2 0
možnosti
ES

Chápu paní Rybářovou, ale partner byl jen její zrcadlo. Vzdala se především sama sebe. Škoda.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 21,93
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik