Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J10a78n12a 62M90a91j75o86v95á

1. 10. 2017 15:56

Hm... Kdopak takové dítě asi vychoval?

1 0
možnosti
MB

Když mi umřel otec - přišel zvláštní pocit, člověk jej nepotřebuje, (já ženatý mimo), ale on chybí ! Poté, na zahrádce kopřivy - já splachovadlo WC v ruce, maminka nestíhala. Tak jsem ji u rekreační chalupy vystavěl výměněk, od SAT po ÚT plyn. Odžila zde 10 let a já byl nesmírně hrdý ! Pak 3 měsíce v LDN - na konci stál u její postele a dospěle plakal. Je toto má milovaná maminka, nebo již pasivní, živý kus organické hmoty ? Druhý den ráno v práci - na mobilu zvnoní - Vidím číslo LDN . V

0 0
možnosti
LJ

Při dnešním způsobu života se často stává, že děti jsou různě po světě a plně zaměstnané. Nejlepším řešením je, když se rodiče rozhodnou přestěhovat blízko k dětem, opustí místo, kde mají kořeny. Pro mnohé je to velmi těžké, nechtějme však po dětech, aby se stěhovali do bydliště rodičů.

3 0
možnosti
Foto

R^Tak, ač ne vždy je radno staré stromy přesazovat do jiných ,,vesmírů". Ale dá se, když nedojde k zpřetrhání pout i kořenů;-)

0 0
možnosti
ZB

Tak pokud jde jen o popsaný případ, kdy člověka strčí do domova důchodců jen, aby se mohl prodat byt nebo dům, tak je to samozřejmě špatně.

Ale oni tam senioři končí i z jiných důvodů, obvykle proto, že už nemají sílu na samostatný život a potomci nemají možnost se o ně starat. Buď žijí daleko nebo mají malý byt apod. A i tak platí, že ten člověk musí být alespoň trochu soběstačný (najíst se, dojít si na WC apod.).

3 0
možnosti
Foto

Moje řeč. Maminka také byla asi 3 měsíce v domé seniorů. Pak se ale zvedla, šla zpátky do svého bytu a byla tak dobrá, že si třeba sama objednala a převzala velkou krabici inkontinenčních pomůcek na spani.

A když vloni zemřela, tak jsem tu krabici odvezl do toho domova a ony velmi srdečně děkovaly. Prý tam budu mít za 10 let protekci. To nechápu, to mi přece ještě nebude 80.

0 0
možnosti
Foto

Ne vždy a ne všude jsou možnosti. Rodiče žili v domečku se zahradou a hospodářstvím, 3 děti rozesety po svetě. Tatínek zemřel a najednou zjistíte, že v téže ulici máte skoro 10 zchátralých domků, kde žijí samotné vdovy. Hospodářství vybito, na zahradu už nemají sílu, za pár let už nemají sílu z toho domku ani vyjít, provést osobní hygienu, neboť si v 60ti myslely, že stále do té vany vlezou atd, atd. V pracovní dny telefon ze 150km vzdáleného města, o víkend návštěva. Mezitím vám hlavou běží film, co budete dělat, když vám máma druhý den třeba jen nezvedne telefon. Jeden den to přišlo, volala jsem ji RZ a nemohli se k ní dostat, aby ji odvezli. Nakonec vše skončilo happyendem. Maminka je v "chudobinci", jak říkáte, duševně rozkvetla, na prahu devadesátky mi s pláčem řekla, že je konečně v životě šťastná.

3 0
možnosti
Foto

Tentokrát karma. Moje maminka r.1923 dožila ve svém bytě a jen zlomenina krčku ji z něj loni vyhnala.

0 0
možnosti
LJ

Jiří, ten letopočet tam nějak nesedí.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik