Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fakta uvádíte krajně nepřesně. Všech tří deliktů se onen policista dopustil dříve, než padl první trest.

A z toho vyplývá nesmyslnost dalších tvrzení: žádného trestného činu se nedopustil, když byl v podmínce, všech se dopustil jako dosud netrestaný. Z tohoto faktu vyplývá pouze podmínečné odsouzení. Pro každého, paní Vlachová, pro každého.

Pro Vaši infirmaci: byl zřejmě odsouzen podle § 274 tr.z. (Ohrožení pod vlivem návykové látky) v přísnějším odstavci (2).

Takovou informaci si můžete vygooglovat stejně, jako já. Pokud se ovšem vůbec chcete vyhnout nesmyslným úvahám.

1 0
možnosti
Foto

;-D mě ta kauza až tak urputně nezajímá... snad se to spravedlivě vyřeší. Jenže jak máme tu závislost na alkoholu, tak máme závislost na grafomanii a blbostech v ní šířených.

jinými slovy - ještě že nás díky Vašim dvěma třetinám Čechů závislých na alkoholu zachrańují jako národ batolata a děti do patnácti let, pak hrstka střízlivých... a to Vám povím, jak demograficky jako národ stárneme, já už mám těch uchlastanejch babiček o francouzských holích taky dost...!;-)

3 0
možnosti
Foto

Dvě poznámky:

1. Nevím, jak jste dospěla k závěru, že dvě třetiny obyvatel mají problém se závislostí na alkoholu. Neznám přesná čísla, ale nepochybně budou menší, než 66% našich občanů.

2. Jak je psáno níže, pakliže nebyl ještě odsouzen, nemohl mít podmínku. Co ale nejspíše měl, byl zákaz řízení. Pokud jej porušil, navíc policista, lze očekávat, že mu soudce pořádně "zasolí". Doufám, že se tak stane.

5 0
možnosti
Foto

Pane doktore, vim, že mé poznamky nemáte rád, ale zákaz řízení je součástí rozsudku v trestní kauze. Takže, pokud nebyl odsouzen, mohl mít ŘP průkaz, jak se lidově říká "v čistírně".

0 0
možnosti

R^

Chápu Vaše rozhořčení!

Já jsem také obviňován z činu, ve kterém naše justice proměňuje prostou lidskost v trestný čin se sazbou až 4 roky na tvrdo. Mezi prominenty rozhodně nepatřím. Mám již jednu neblahou zkušenost. Repík mi poškodil auto a vykřikoval na mne, že má známé u policie. Vzal jsem si advokáta a stálo mne to jen 30.000,-Kč. A mohu prý být rád. Tak jsem byl rád!

Pokud sledujete video s posuzovaným policistou, pak vidíte skutkovou podstatu ani ne tak v ovlivnění alkoholem, jako spíše v nenávisti vůči společnosti. To není prosté bourání do řady aut. To je nenávistné atakování řady aut! To je vybíjení si zlosti a nenávisti vůči společnosti! Ostatně mezi řádky to prozrazuje i jeho advokát, když chce ulehčit svému mandantu. Jeho mandant byl těsně po rozsudku o této předchozí skutkové podstatě! Jenže to naše soudy nedokáží posuzovat...

:-)

2 0
možnosti

Nezávislost , nebo neschopnost justice to jsou dva pojmy.které se sklonují v mediích v souvislosti s některými kauzami. Musím se přiznat, že se spíše více obávám závislosti jednotlivých soudců, než jejich neschopnost, bo se domnívám, že přece jen na některém stupni se najde schopný soudce.

2 0
možnosti

Jenže ty soudce neschopné či naopak všeho schopné by měla eliminovat Soudcovská unie. Proč tak nekoná?

1 0
možnosti

Člověk, jenž už má podmíněný trest, opět poruší zákon a opět opakuje své chování. I když nesmí řídit, řídí. I když je alkohol zakázán, řídí opilý.

Zdroj: http://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=626095

Nechci se expolicisty zastávat, ale jestli si to dobře pamatuji, tak v době, kdy spáchal ten druhý čin, ještě nebyl za první odsouzen, takže nebyl v podmínce. Jestli se mýlím tak se omlouvám, ale pokud je to tak jak si to pamatuji, tak celý váš blog je o ničem.

1 0
možnosti
Foto

Také si myslím. Je to jen po politická agitka, aby se autorka mohla otřít o prezidenta Zemana.

0 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS