Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Tamtamy fungují vždycky dobře. Kdysi dávno, když jsem mistroval na výrobně kyslíku, tak jsem dával do placu příhodu z natáčení. Říkal jsem, že kyslíkárna je jako rezonanční blána na bubnu. Rozměry stavby: cca 100 x 20 metrů. Výška důležitá není ;-) . Když jsem při pochůzce vypustil z úst nějaké "moudro" na jednom konci stavby a pokračoval jsem dál, tak se mi stávalo, že při příchodu na druhý vzdálenější konec stavby už mi to ženský předávaly jako ověřenou informaci! Samozřejmě trochu přeháním, ale informace se v té bezmobilní době pohybovaly málem nadzvukovou rychlostí. Nikdy jsem nechápal, jak to těch dvacet ženskejch na 2000 metrech čtverečních stihne prodiskutovat. ;-D

0 0
možnosti

Tak jsem se tady ráno dílče Romů zastal, že za čtyři stovky cash do kapsy by změnilo zdravotní pojišťovnu i hodně Neromů a příspěvek zmizel. Článek zůstává s nulovou diskuzí což je opravdu zvláštní.

2 0
možnosti

Asi moc lidí nepochopilo, kteříže naši spoluobčané jsou nedostižitelní a jak to souvisí se čtyřma stovkama. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS