Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"U jednoho nejdou zavřít dveře, proto když vykonáváte potřebu, musíte si jednou rukou dveře držet, druhou si stahujete kalhotky. Naštěstí mám obě paže funkční." Uf, to mě polilo horko, ještěže ty obě funkční paže. Představa, že byste ty dvířka držet nemohla, a nějaká dáma by nakoukla a zjistila, že je obsazeno, a spatřila Vás přikrčenou nad mísou, ta je přímo děsivá;-D

0 0
možnosti

Autorko, ne každý na to má letět na Kubu

0 0
možnosti

Ne kazdy umi setrit, kdo neumi musi zustat doma.

0 0
možnosti

Velmi napínavé čtení, až neuvěřitelné, ale pravdivé a dobře představitelné. Četla jsem jedním dechem. Mě jste tedy rozhodně od Kuby odradila, i kdyby nebyl hurikán, Takové zážitky se prostě musí prožít, vzpomínky jsou nepřenosné. Ale kdo si je půjde pořídit dobrovolně?:-)

1 1
možnosti

Já té dovolené na Kubě nelituji. Byla krásná.

0 0
možnosti

Dovolená na Kubě je hezká. Lidé přátelští, Varadero díky turistům udržované v čistotě. Havanu mně syn rozmluvil. Chudoba je vidět hlavně při cestě autem ( z půjčovny). Plavání s delfíny zajímavé, škoda že ve špinavé vodě. Ale vidět je na volném moři je zážitek. Vaše obrovská smůla zvaná IRMA by neměla ostatní lidi odradit od cesty na Kubu.

0 0
možnosti

v Havaně jsem byl někdy před 10 až 15 lety. Zdá se, že se moc nezměnilo, historické domy tam stále padají, také jsem tam viděl ty sídliště připomínající nejhorší domy na vyhlášených romských sídlištích. Co se asi změnilo, že povolili žebrání, to dříve si nepamatuji, alespoň ne otevřeně a běžně.

0 0
možnosti
Foto

Opět karma a klobouk dolů.

Nicméně - asi s křížkem po funuse - víte, že existuje možnost, abyste dostali kompensaci za pokaženou dovolenou? Tedy nejen náhradu za vynaložené prostředky na dovolenou, ale i to, že jste z ní nic neměli.

A nakonec - já bych s uvedenou CK nejel ani na houby do Krkonoš.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik