Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To tedy byl tábor : vedoucí tam byl kvůli milence, zástupce kvůli alkoholu, oddílová vedoucí kvůli penězům.

0 0
možnosti
Foto

H87a15n97a 52V24l70k54o93v83á

10. 8. 2017 13:33

Bože...komunista, alkoholik a hasiči po vás stříkali zřejmě na jejich přání......Proč jen se mi to nechce věřit?

Ale jistě své čtenáře, kterým 30 let po Sametu stačí slovo komunista k tomu aby hýkali odporem najdete.

Jen je to tak trochu laciné.

P.S. s tábory mám jako dítě i jako instruktor docela zkušenosti. A také spoustu přátel mezi skauty a také mezi katolíky, kteří skautské zásady vštěpovali nám, dětem i pubertálním slečnám na táborech pod hlavičkou PO.

3 0
možnosti

P29e17t22r 43J56í28l10e69k

10. 8. 2017 11:20

Znal jsem i za komoušů tábory dobré, kde třeba pod hlavičkou turistického oddílu, odvedli vedoucí vedoucí maximum. Jenže kontrola pokud byla pitomá po nich mnohdy šla.

Jinak se často jednalo o tzv. 'výkrmny' , kde si šli vedoucí užít, a program pro děti byl druhořadý.

Dnes se táborů ještě účastním, a sleduji i tábory v našem okolí. Z mnohých jsem nadšen, ale hlavně obdivuji ochotu a vůli vedoucích do toho jít, neb se vše zpřísnilo a kontroly jsou nekompromisní.

A také připravit program pro dnešní děti je mnohem náročnější než bývalo kdysi..

0 0
možnosti
Foto

Hormonální nerovnováha dívek v pubertě :D :D :D

Soudě dle většiny Vašich článků máte evidentní problém s ženami všech věkových kategorií.

Ale byl to krásný příběh.

0 0
možnosti

J84i90ř17í 38F94o79g35e96l

10. 8. 2017 8:10

Podle vašich každodenních výplodů bych řekl, že hormonální nerovnováha trápí vás....

Za minulého režimu si nejezdili studenti na tbor přivydělávat neb to bylo z 90% neplaccené. Pokud nějakcí vedoucí něco dostali, bylo to pár stovek jako kompenzace za to, že je nepustil zaměstnavatel a museli si vzít dovolenou či neplacené volno. Neznám tábor, ve kterém v té době byl vedoucí naprosto bez zkušeností s prací s dětmi. Prostě jste popustila uzdu své minulopředstavivosti.

7 2
možnosti

Tak to byla docela prča:-) Mě jen mrzí, že jsem na táboře nikdy nebyl, měl jsem babičky na venkově...:)

0 0
možnosti

Na rozdíl od Vás mám velmi dobrý vzpomínky na totalitní tábor, nikoliv jako účastník,to zase tak slavný nebylo, ale jako vedoucí turistického oddílu, kde jsem se 2 x týdně se svýma dětma viděl a vyvrcholení byl právě pobyt v přírodě. Dodnes se ke mně bývalí členové ,nyní již vážení podnikatela atd.hlásí. Ještě je třeba dodat, že existovala slušná metodika výchovy vedoucích a jejich přezkušování, dnes je bohužel dosti velké riziko pustit své dítě na tábor.

1 0
možnosti

P76e17t61r 23J22í36l51e48k

10. 8. 2017 16:07

Jelikož se o věc zajímám jmenujte prosím organizace, u kterých je riziko jim svěřit děti. Děkuji za odpověď

0 0
možnosti

Také jsem byl na jednom táboře jako zdravotník. Děti mi říkali pane doktore. Jen jeden mi říkal soudruhu doktore. Zeptal jsem se, čím je jeho tatínek. Velitel milicí. Pochopil jsem. Pak chlapec potřeboval pomoc a přišel: Pane doktore! Jo, jo, již od dětství jsme byli vychovávání ke dvojí tváři!

:-)

Tam zase byla pedofilní vedoucí, která si v noci hrála s malými chlapci v bazénu...

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS