Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tím uklízením to mam ještě komplikovanější. Mam brýle zvlášť na vzdálený nepořádek a zvlášť na blízký nepořádek. Takže při luxování ve stoje používám ty na dálku, sundam-li hubicí, přehodím brýle, zakleknu a vysavám v rozích. Diky nemožnosti řídit auto, sledovat značky v povzdali a zároveň pohlédnout na displej jak rychle jedu, jsem se rozhodla k radikální operaci. Jenjsem zvědavá, jak bude ten vzdálený i blízký nepořádek spolupracovat.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel už delší čas potřebují pomoci očím nejen na čtení ale i na dálku. Nosit stále brýle na dálku mi nevyhovovalo - při řízení mi vadilo moje široké periferní vidění mimo čočky brýlí a na blízko jsem měl druhé. Potom jsem zkusil multifokální čočky brýlí čímž odpadla nutnost druhých. No a konečné řešení nebyla operace ( můj oční lékař -bratranec, operatér jednoho laserového pracoviště říká, že zrak slábnoucí věkem operovat nejde), ale kontaktní čočky. Naštěstí obě vady jsou plusové takže nižší dioptrie na dálku v kontaktních čočkách a pro čtení a jiné činnosti "na blízko" brýle s dalšími dioptriemi.

Asi ty rozdíly nemám takové jako vy protože s čočkami vidím z auta vše dobře a dobře vidím i ty budíky což může být i mým posezem v autě s téměř nataženýma rukama na volant a, dnes zavrhovanému, držení volantu za deset minut dvě.

0 0
možnosti
JS

Včera jsem si byla vyzvednout své první - na dálku, ale kromě televize, divadla a kina je asi nosit nebudu i když se ochuzuji na ten mnohem lepší pohled na svět, ale jako člověk zakládající si na vzhledu se v nich necítím a to jsem vyzkoušela snad celou optiku :-/

0 0
možnosti
Foto

Jani, jak je to možné? Já jsem v brýlích daleko lépe vypadající než bez a to mám samé lehce praštěné brýle :-)

0 0
možnosti
MB

Tak jako věrný pes - podobně brýle doprovázejí člověka ... Mluví se o mnichu A.Spinovi, 1352, z Florencie. Dobové pokusy všeliké, koule s vodou na větší text - Seneca, smaragd císaře Nera - protisluneční, čtecí kámen z Benátek - lupa ... Levičáci mají brýle mámení, romantikové zase růžové. I erotika ! Ideální partnerka, sundají se této brýle - propadne pocitu, že se zjevil Belmondo ! Brýle, nekonečný zdroj zábavy - najdi si mne ... Případ z práce - Kolega cosi objevil, tedy mi ukáže na PC. Půjč mi brýle, zapomněl jsem ... Radostně hlásí - našel jsem, vidíš kamaráde ? Odpovídám - nevidím ... Vezmi si tedy brýle ... Jak, vždyť ty mé, máš na svém nose ... Aha ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik