Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...a jestli by si to tak neměl rozhodovat a řešit každý sám, kde a jak chce trávit dovolenou.

1 0
možnosti
RP

Dočetla jsem se že holčičce se daří už lépe a nenakazila se žádnou exotickou nemoci ale bakterií stafylokoka...a začalo to oparem u pusinky a postupovalo rychle po celém těle. I tak souhlasím s názory že to je riziko cestovat s tak malým dítětem... ale to snad maminka musela vědět předem...

0 0
možnosti
Foto

R^naprostý souhlas a karmaR^

2 1
možnosti
ZB

Jasně, všichni jsou blázni jenom vy jste letadlo. Ještě by se dalo souhlasit, že tahat malé děti do Egypta a jiných destinací není dobrý nápad, ale to je asi tak všechno. Hlavně nezapomenout zmínit ten zlý Facebook.

1 2
možnosti
LB

Zrovna minulý týden mi spadla brada, když jsem si přečetla, že známá česká spisovatelka bere tříměsíčního vnoučka do Tuniska.

2 0
možnosti
BK

Ale ano, máte pravdu s tím cestováním s dětmi.........., ale pokud napíšete- "mají za mámu někoho,............" To pak hodí váš blog do úplně jiné roviny. Zase do toho vašeho oblíbeného studeného moralizování.

3 0
možnosti
Foto

Mate pravdu! Já mám sluneční alergii a tak nejníže jsem byla na Krétě a to ještě po sezoně. I tak po cestách zažívám spoustu "matek", které malá děcka vláčí s sebou, protože je to levné, mají pěkná selfie na Facebook, chtějí si užívat, neboť narozením dítěte život nekončí atd atd. Ta paní ze Slovenska je jen obyčejná sobecké husa, které to dosud nikdo neřekl. Tak doufejme, že bude ráda, že to děcko přežilo a ji už podobná blbost nejméně dalších 5 let nenapadne.

2 0
možnosti
SN

S11a38r13a 37N42o95v66a

2. 8. 2017 7:33

Fajn, a co otcové? To snad nejsou rodiče?Rv

1 0
možnosti
Foto

Co se týče malých dětí, tak v tomto případě otcové často nemají rozum. Ten by měla mít matka. Bohužel, podle mých zkušeností většinou si tu cestu do exotických zemí i s malým dítětem nedokáže odpustit právě matka dítěte. Dnešní mladé ženy jsou už někdy takové.

1 0
možnosti
Foto

Výstižně napsáno, dal jsem karmu. R^

2 1
možnosti
DK

Sdílím Váš názor a ještě Vám k tomu přidám. Samozřejmě, že dítě je neposedné a 3-4 hodiny v letadle ho nebaví...mně dítě kopalo do opěradla a já to chvíli vydržela a pak jsem to oznámila matce. Myslím, že by mě ráda vysadila za letu, ale já ji hned nabídla, ať si se mnou vymění místo...pohledy mě bodaly...Měla smůlu, protože ostatní cestující byli se mnou....Já chápu, že chtějí pro děti to nejlepší, ale pod stan s vařením na propanbutanu by ho asi také nebraly...Pěkný denV

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,32
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik