Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K tomu uzavření hranic. Někdy v r. 1946 začal prchat z USA jeden Němec, veřejně známý jako přítel Stalina, o něhož se kvůli tomu začali zajímat amícké úřády. Polskou loď, která ho vzala na palubu, přinejmenším hodně dlouho nevpustili pak do amíckých přístavů. Ten Němec dělal pak ředitele nějakého mass média v DDR.

Na druhou stranu nevpustili do USA v téže době ředitele podniku Baťa, který tam plánoval obchodní cestu.

Mně z toho vyplývá, že USA spustily železnou oponu s velkým rámusem jako první.

0 7
možnosti

A mně z toho zase plyne že jste Komanč tělem i duší.

1 0
možnosti
Foto

I kdybych byl komanč tělem i duší, jak to pozměňuje ten fakt, že USA spustily železnou oponu jako první?

0 1
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik