Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já myslela, že tentokrát napíšete prostě něco o kytkách. A ono je to zas o zlodějích. To je fakt až neuvěřitelné.

0 0
možnosti

Mám plot z drátěnky a u toho řadu ibišků. Chystají se teprve kvést a já se na to moc těším. Vypěstovala jsem si je sama, že semínek!

1 0
možnosti
Foto

ze seminek? Já mám všechno z řízečků nebo jak se těm zakořeněným větvičkám říká :-)). Jsou nádherné, u nás je jich plné město.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,49
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik