Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A kde měli komunisté brát peníze na devizy, když kapitalisti na naše zboží uvalili embargo. Pokud je mi známo, tak velikost částky přidělené na devizy závisela na velikosti částky utržené západními turisty v Československu.

Ale co to mluvíte o tom, že nějak podstatně byly omezovány cesty na Západ? Když si čtete v pamětech herců, tak mi najděte někoho, kdo měl utrum a na Západ si nevyjel.

0 1
možnosti
JN

Plácáte nesmysly. Herci (a sportovci), kteří byli v zahraničí, tam byli pracovně, a vydělané valuty museli po návratu odevzdat ( vyměnit za tuzexové bony).

4 0
možnosti
Foto

Počkejte na ráno, vy si to vypijete. Ale za mně karma. Jenomže bohužel, oni se pořád hlásí o slovo. A hrozitánsky naříkají, že je nikdo nemá rád a že prý je to nedemokratické. Nesmíme přestat být na pozoru. Rudý mor se může kdykoliv vrátit a imunní nejsme nikdo.

9 0
možnosti
Foto

Ani pro sebe tedy nečiníte výjimku, připouštíte nakažení rudým morem. Tak to už dávno jste. Šíříte zde nenávist.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik