Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^

Takže zase jen trik a trafika pro pár vyvolených. Učitelům to přinese jen další buzeraci. :-/

0 0
možnosti
VS

Já k tomu dodám jen to, co jsem na různých místech zdůrazňovala. A sice apel na rodiče:

Vážení rodiče, kariérní řád způsobí, že mladí schopní učitelé ze škol odejdou a najdou si jinou práci, přinejmenším lépe placenou. Staří schopní učitelé půjdou do (předčasné) penze, protože ta buzerace jim nebude stát za to, aby jí byli denně vystavováni. Střední generace to bude mít nejtěžší - nemusím snad vysvětlovat proč. V každém případě Vaše děti bude učit "ten zbytek." Až to nastane, a ono to nastane, nebuďte překvapeni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik