Diskuse

Stará stodola

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Vlachová, při Vaší neutuchající všestranné expertíze, nenapadlo Vás někdy, že Vaše moudra nepokrývají celou škálu mezigeneračních milostných vztahů? Nenapadlo Vás někdy, proč by se 65iletý muž vůbec měl spouštět s nějakým postklimakterickým diblíkem, když má za stejné peníze a méně problémů možnost pořídit si bezproblémovou osmnáctku, která navíc ráda získá mnohé sexuální dovednosti, jakým se od puberťáka nikdy nemůže přiučit, a současně má mnohem lepší vyhlídky, že neotěhotní? Asi jste to, k Vaší škodě, nikdy nezažila.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Možná jde většinou o kalkul, ale setkal jsem se i s případy, kdy si dívka vzala o generaci staršího muže, ale dosti obyčejného. Vykládal jsem si to tak, že hledala otce, který ji do té doby v životě chyběl.

0 0
možnosti
Foto

NEBO ho má prostě ráda, neuvěřitelné

3 0
možnosti
Foto

Já ty vaše mravokárný příběhy tak miluju! Vždycky v nich hledám zábavu a morální naučení, i když pokaždé nalézám jen tu zábavu.

Je to fakt skoro lepší než tátův blog

4 0
možnosti
Foto

Chudák taťka, takhle ho ranit;-D

1 0
možnosti

No vidíte- a já mám na skladě jiný příběh: moje maminka v padesátu zahořela rovněž k muži o dvacet let mladšímu. Lidé ji pomlouvali a vymlouvali jí ho. neposlechla- a udělala dobře. Když mohla být konečně šťastná (a že s ním opravdu byla), dověděla se hroznou zprávu: je nemocná, rakovina plic. zemřela do půl roku po sdělení diagnozy. tehdy už byla s tím přítelem- 6 a půl roku. Poslední půl rok jí dal tolik lásky a péče, že mi ještě v posledním týdnu svého života řekla, že je šťastná, že nepodlehla řečem a varování. Víte- on ji skutečně miloval. ( A co se týče majetků, tak ty maminka opravdu neměla:-)). To jen na okraj,aby se ve avší hlavě nemohla vyvinout terorie, že čekal, až zemře a shrábne prachy).

Ano, stávají se často případy obelhávání žen i mužů- ale nemůžete takto všechno paušalizovat a vynášet moralistické soudy. Nalítnout může i stejně stará holka. Podvodníci mají různorodé zabarvení.

Lidé žijí- a odžívají si svou karmu. Stejně jako paní ve vašem příběhu, stejně jako moje maminka, stejně jako Vy, já, prostě všichni. A je to nutné.

Prosím, nementorujte stále. Díky;-).

6 0
možnosti
Foto

J13a43n30a 66M53a70j42o36v52á

14. 6. 2017 10:18

Své životy si žijeme sami. Nikdo "nechodí v našich botách", nikdo nežije v našem příběhu.

Možná nás bude jednou někdo soudit, ale nemá smysl zabývat se soudy "sousedů".

Ano, můžeme se přít o své názory - tím se občas snad i rozum bere. Ale kritizovat něčí životy? Lásky, váhu, styl? Kdo jsem, abych mohla?

4 0
možnosti
Foto

Kde pořád berete tu zásobu jedovatých slin?

5 0
možnosti
Foto

Pravdu máte pravdoucí , leč tyto situace byly , jsou a budou - neboť dítě se o kamna spálí jednou , člověk starší a zrály vícekrát......:-);-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS