Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Před lety jsem pochopila, co to znamená mi krásně umělé nehty. Od dětství je mám křehké, tak mi dcera k vánocům nadělila nové. Podstata spočívala v tom, že manikérka mi obrousila ty mé původní slabounké, snad až do masa a na ně pod UV připekla nové, krásné. Vydržely přesně týden a začaly odpadávat. Další rok jsem léčila ty své chudinky, aby se vzpamatovaly. Od té doby velmi ráda hledím ódámám "pod nehty". Nevěřila bych, kolik jich má mezi prstem a přilepkem špínu hodnou označení hnůj. Ale je to jejich volba jejich peníze a dají vydělat spoustě manikerek, tak co. Zkrátka navrch huj, vespod fuj.

1 0
možnosti
Foto

Krása není běh na sto metrů, aby se dala změřit stopkami a rozhodnout : Tahle je první, ta druhá, ta třetí. Možná proto i ty největší krasavice trpí nejistotou, zda ta blondýna z vedlejší kanceláře není přece jen o chlup přitažlivější. A stále se ženou za ještě větší dokonalostí, ne nepodobny konstruktérům F-1. Muži to moc nechápou, ale protože motivací je krása a láska, ochotně dámám odpouštějí.

0 0
možnosti
Foto

Mě připadají tyhle umělotiny taky divný, ale třeba je někde čeká nějaký Ken.  prostě líčí na prince, tak tomu je v různých kulturách. No a velkej byznys. Podobně jako s všemožnou kosmetikou, pilulkama na hubnutí, a dalšíma většinou zbytečnostma.

1 0
možnosti
Foto

Kdybyste sama měla byť jen malou trošku toho nadhledu, nepustilo by vás to neustále kritizovat cokoliv. Ať si na sebe ženské lepí co chtějí, ne? Však nikdo nenuti dělat taktéž vás.

Vztahy, vazby na lidi, kvalita života... to s tím má pramálo společného. Umělé nehty, neumelé nehty, ani jedna varianta nikomu štěstí nepřinesla. Věčný pesimismus co taky sotva přinese.

6 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik