Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R11o11m51a30n 57K38o53z61e19l

15. 4. 2017 16:40

Tak je to důkazem toho, že auta se mění a stárnou přirozenou cestou a netřeba k tomu žádné další daně. Jen ta nedostupnost aut, no nevím, naši si pořídili v roce 1980 také trabanta, nečekali na něj, bylo to fakt otřesné auto, já to ani za auto nepovažoval, ale to je na jinou diskuzi. A na konci 80.let, kdy jsem začal vnímat, tak auta všichni v okolí měli a teda lepší než trabanty.

0 0
možnosti

Ten Trabant bylo snad jedine "Auto" na ktere vubec nemuselo cekat.

0 0
možnosti

I ty silnice se zlepšily, tedy hlavně přibyly dálnice. Dneska mohu z Ostravy do Prahy po dálnici. Ovšem jsou hodně plné, mnohé přeplněné. Jízda z Ostravy do Prahy vlakem se zkrátila na polovinu, navíc jezdí velmi pohodlné vlaky mnohokrát za den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik