Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje vnučka byla vloni na výměnném pobytu od školy v Londýně. Ubytování v černošských rodinách s nemytými WC a koupelnami, ráno k snídani křupky s mlékem, večer hot-dog. Celý týden. Kvůli výjimečnému stavu se nemohli pohybovat volně, pouze vše shlédnout z autobusu. Jsem si jistá, že Londýňané se tady měli lépe!!!

3 0
možnosti

Ten Londýn jste si zidealizovala; už jste viděla video s muslimskou demonstrací v Londýně? Je to staršího data, ale ti muslimové se z Londýna nevytratili; spíše jich přibylo. Přibylo jich tolik, že si dokázali spolu se sluníčky prosadit muslimského starostu!

1 0
možnosti

Jojo, video. Videl jste uz nekdy Londyn na vlastni oci pane Kulhavy?

1 0
možnosti

Ona paní autorka asi nesleduje dění v Británii. Vloni v srpnu tam zavraždili Poláka. A nenávistné vzkazy typu "Konec polské havěti" také asi nezaregistrovala.

0 0
možnosti

Taky Cecha a soud toho udajneho vraha osvobodil.

0 0
možnosti
Foto

"Angličané jsou tolerantní a nedávají najevo rasovou nadřazenost, proto se tam člověk dobře cítí."

Tomu se říká, lhát si do vlastní kapsy.

Ve světle mnoha informací, které k nám přeci jen přes sluníčkářskou okupaci médií občas proniknou (jako třeba soud s aktérem kauzy mrtvého Čecha), snad tomu cojste napsala nemůžete věřit ani vy sama.

Jak vám má člověk potom věřit zbytek?

3 0
možnosti

Poslední dobou mám pocit z Vašich článku , že u nás na školách jsou jen samí spratci nevychovaní.... Mám kolem sebe i v příbuzenstvu dost děti co navštěvuje základní školu.. Vůbec mě tak nepřipadají .. navštěvují kroužky, sportují, rodiče se starají o jejich volný čas...I za našich časů se ve škole vyskytli grázlové a mluvilo se sproste.....Poprali se a šlo se dal..Myslím, že kdo žijě v cizině tak se asi musí v některých třeba i banálních případech cítit diskriminován..Jde o to jak se to bere doslova... Že si řekne doma by to bylo jinak..Nedělala bych z toho žádnou vědu...

5 0
možnosti

Cituji Vás: "Kdyby byl Ilja synkem českého podnikatele, mohl by být hloupý a nic neumět, přesto by na něj škola mohla mít úplně jiný metr." Tak doufám, že v tomto duchu vychováváte i ty svoje svěřence a jejich rodiče. Tolik subjektivního nálepkování, jako je ve Vašem článku, se jen tak nevidí.

9 1
možnosti

Bože já bych to tak neviděla Obecně řečeno i někteří učitelé mohou být padlí na hlavu...

0 0
možnosti

...Maminka byla vyvedená z míry, protože nic takového nečekala... Nu a zeptala se maminka té učitelky proč se na to ptá? Zeptala se proč by měla uvažovat o odkladu? Aniž bych se chtěl učitelky zastávat, ale nějaký důvod k položení otázek měla a ten důvod byl...? S těmi úkoly... Nás se na to samé ptaly učitelky také - a to je 15 let zpátky. Teda ne asi úplně takhle stejně ale pamatuju si, jak jsem se tomu tehdy smál, bo by mne zajímalo jak by zareagovaly, kdybych jim řek - ne, na přípravu své dcery do školy se úplně vykašlu...

5 0
možnosti

J14a71n 84H62r46u97z60a

14. 4. 2017 16:20

Protože měl přízvuk. Typicky ruská měkká mluva. A ta učitelka byla jedna z těch důležitých slepic na kterou občas narazíte. Být to chlap byl by nad věcí. Ti se ovšem ve školství vyskytují jako bílé vrány.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik