Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Ja jsem více jak dvacet let toalety opravoval. To by bylo na knihu:) Její napsání zatím bedlivě střeží tetka Lenost:)

0 0
možnosti
VV

Vzpominam, ze na Jahre 1968 vysilala ceskoslovenska televize jakysi porad o zachodech a udivenych oblicejich turistu z oblasti mimo tabor miru a socializmu.

A ja bylo zvykem, rano jsme o Tom v praci dlouho diskutovali a divili se, co se Jim na Tom nelibi. A take jsme se divili, kdyz zase ti, kteri mohli vycestovat vypraveli o cistych zachodech s nerezovymi misami a obrovskych klubech toaletniho papiru-.

A opravdu si vzpominam, ze se rikalo podle zachoda poznas rodinu.

0 0
možnosti
JS

toaletního papíru mám na WC dost a to jsem chudá ;-) Jinak mám ráda uklizeno, ale tak nějak normálně, v bytě, kde je sterilně čisto se necítím dobře a hlavně mi je líto majitele, který zřejmě nemá jinou náplň života, než uklízet..

4 0
možnosti
VH

Rika se, ze podle kuchyne poznas kucharku a podle zachoda hospodyni

0 0
možnosti
BK

U nás v rodině se dědilo po přeslici : hospodyni poznáš podle záchodu a plotny.:-)

0 0
možnosti
OH

My jsme vůbec národ bordelářů. Ve srovnání s takovými Němci zcela určitě. Ale nejsme na tom zase tak zle ve srovnání s jinými. Všechno je to o kultuře národa i jednotlivců, asi nelze vše paušalizovat.

0 0
možnosti
JP

Neustále někoho osočujete, jednou komunisty, že mohli za špinavé záchody, dneska mladé ženy. Není to spíš tím, jak je rodiče vedli a vychovali?

3 1
možnosti
JV

Komunisti zabrzdili tuto zem o 40let. Zkazili výchovu a kulturu lidu.

3 0
možnosti
JB

No, uklízím 42 let, mohla bych vyprávět:-))), ale nebylo by to veselé. Takže já to vidím raději humorně - ženy preferují na veřejných WC čurání ve stoje kvůli hygieně, no a když mají "slepené pysky", tak to teče na prkénko. Tak asi tak.;-D

0 0
možnosti
JV

Podle záchod kultura národa. Co jsem se nastyděl, když jsme přijeli s návštěvou ze západu ! Ale už je to lepší.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik