Diskuse

O ženách

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ač se s autorkou tohoto textu zcela neztotožňuji (nestýská se mi po MDŽ), tak mě docela překvapují až pohrdavé znějící reakce čtenářek.

Čím to asi je?

Co to v nás evokuje? Neoblíbenou učitelku? Která příliš mluvila o morálce?

Zvláštní.

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní je to, že autorka píše, jaké by měly být ženy: moudré, jemné, nad věcí, konat dobro a nepoužívat nevhodná slova. A v jiném článku autorka klidně nazývá ženy s nadváhou "vorvaňkami". Je správné kázat jak by se ženy měly chovat a přitom to svým vyjadřováním popírat? :-)

1 0
možnosti
EK

Pořád to samé. Žena by měla.... Přestaňte už pořád nadbíhat mužům.

0 0
možnosti
MT

Kolik vám, prosím vás, je let? Podle toho textu bych tipla, že něco okolo 150...8-o

4 1
možnosti

ono je asi potřeba vnímat autorku (kterou tedy nečtu). Když "musí" dát každý den článek, to musí poznamenat...

1 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 21,89
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik