Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J86a96n34a 46M75a54j51o25v59á

26. 2. 2017 11:27

Kdo je chátra a kdo je lůza? Musí jich být hodně, když se za ně dá schovat, že? Tak kdo?

0 0
možnosti
JF

Naprosto s Vámi souhlasím. Bojuji s tím co píšete soustavně již devět let. Bohužel přes značné osobní ztráty jsem dospěl k přesvědčení, že je nejlepší věřit pouze sám sobě. Je smutné , že řešení je tak jednoduché a přitom neproveditelné . A tím je přesvědčit voliče aby šli k volbám. Dokud bude volební účast 27% tak se nic nezmění. Pokud se líný volič nezvedne od piva , televize a FB.

0 0
možnosti
JP

Hned po ránu, jste mne pěkně popudila. Chátra a lůza, za co se dá ještě schovat?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,34
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik