Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Myslím, že jaksi směšujete krituku formy s kritikou obsahu. Kritizujete to, co se zobrazuje, nebo to, jak se to zobrazuje? Je chybou pořadu to, že ukazuje nějakou část každodenní reality, která existuje nezávisle na něm? Že ukazuje lidi, kteří skutečně existují a nějakým způsobem žijí? To je proti etice? Pokud se slušný člověk podívá na neslušné lidi, je tedy podle Vašeho mínění sám neslušný? Pak se musím přiznat, že jsem také neslušný člověk, protože se na tento pořad občas rád podívám. Mi totiž připadá v pořádku - zobrazuje realitu českých rodin, s pozitivními i negativními aspekty. Zdaleka ne všechny rodiny patří do stoky, jsou tam i zcela normální lidé. Kritizovat pořad z hlediska kapitalismu je poněkud mimo - pořad se žádnými komerčními ani kapitalistickými manýry nevyznačuje, na rozdíl od jiných reality show. Vlastní invence pořadu je vlastně minimální, nechává věci normálně plynout.

2 1
možnosti
OH

Hm, a mohl byste mi říci, k čemu jsou takové pořady dobré? Že existují takoví lidé, to je možné, ale je nutné to propagovat? Jen proto, že to ocení lůza? Neměla by televize spíš vzdělávat a vychovávat? Samozřejmě, potřebuje také bavit a i my konzumenti potřebujeme bavit, ale ne takovým ubohým způsobem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik