Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Školka!!

Já, když se občas bavím s uprchlíkama, používám šestiletou "překladatelku", která měla to štestí, že jí šoupli hned do školky s německejma dětma. Po roce přechází plyně z arabštiny do němčiny a dokonce rozumí i "platdeutsch". Což se mě nepodařilo za 20 let. :-)

0 0
možnosti

L90u14m71í36r 62T98i80e51t45z

24. 1. 2017 20:19

Všechny děti jsou bezelstné,ale co z nich vyroste? A než mi budete argumentovat,že je to výchovou rodičů,co z nich vyroste,tak se podívejte na děti imigrantů v Evropě. Jejich rodiče tady přišli s pokorou a s vděčností za každou maličkost.A co jejich děti? Byly vychovávány s stejnou pokorou a vděčností jakou mají jejich rodiče,ale nakonec někteří z nich svým chováním zabili útoky mnoho lidí.

0 0
možnosti
Foto

Je to trochu divné děti se jazyky učí velmi rychle a když jsem přišel jako dvouletý Tak jak to že ještě nic neumí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik