Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J72a43n 53K86i36s78z15a

24. 1. 2017 7:16

a kdo by chtěl najít své kamárady z dob ZVS, tady odkaz:

http://www.spolubojovnici.armyburza.cz

0 0
možnosti

J19a19n 45K27i27s96z11a

24. 1. 2017 7:12

Armáda není od toho aby suplovala zanedbanou výchovu z domu milá paní Vlachová. To si musí každý zamést před svým prahem. Ostatně, kdyby jste znala příběhy ZVS (základní vojenské služby) slyšela by jste, že v kasárnách se setkala pestrá škála lidu. A to pak třeba banda zoufalců terorizovala chudáky. A když jste si stěžovala, tak jste si akorát na**ala pod sebe.

tolik k armádě. Propagujete a chcete něco, co jste v životě nikdy nezkusila, ale nejste sama. Slyším tyto názory dnes a denně vesměs od mamin a babiček a lidí co nebyli na vojně. To pak je ale obrázek, když toho svého rozmazlují a dovolují skoro vše.

Jsem rád že ZVS zrušili. Dnes má každý kdo má chuť jít do armády tu možnost u aktivních záloh nebo profesionálů. Alespoň tam jsou lidé co to opravdu chtějí dělat a ne takoví co hledají jakoukoliv možnost jak dělat bordel a průsery...

0 0
možnosti

Moji synové považovali vojnu za ztrátu času.

Ten prostřední vzpomíná jenom na partu dobrých kamarádů. Dali si "scuka" na Slovensku po dvaceti letech a neuvěřitelné se stalo skutkem. Chyběl jeden jediný.

0 0
možnosti

Názory, že "vojna udělá z kluka chlapa" a "vojna naučí kázni a pořádku" slyším většinou od žen nebo obecně od lidí, co na vojně nikdy nebyli ;-)

2 1
možnosti
Foto

Já jsem pro.

Na vojně jsem potkal lidi se, kterými se už nesetkám. Není na škodu zažít někoho kdo má slovní zásobu asi tak 150 slov a ještě polovina z toho jsou nadávky, ale byl z něj velitel. To potom člověk hned na svět nahlíží jinak. Netušil jsem kolik podobných existencí u nás žije.

0 0
možnosti

Poněkud drahá, náročná a mnohdy zbytečná zkušenost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik