Diskuse

Česká kvalita

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Helenko,

vy snad stále spíte v postýlce, držím vám palce až se skutečně probudíte a budete dospělá. Filmy ve kterých je na prvním místě alkohol, rozvody, řev, sprosté kecy, herci co ne umí ani dialogy..seriály ještě horší je, že si zde si hrají na detektivy...a co barrandovská vysílačka, rozvody, soudy...;-)[>-]EU

0 0
možnosti
RP

Myslím, že seriál Až po uši byl natočen jen pro televizi HBO. Ja ho viděla na internetu, byl tam krátce, také se mě líbil. Teď jsem někde četla, že se bude natáčet pokračování. Co se týká Ulice tak si myslím, že to mnoha divákům výplní podvečer a rádi se na něj podívají i když některé díly už je třeba nebaví a někteří aktéři jim jdou na nervy...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik