Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já zase nerozumím tomu, paní Vlachová, proč se na takové pořady vůbec díváte. Sledování pořadů jako Výměna manželek, Farmář hledá ženu apod., vyžaduje zvláštní druh inteligence, který nemám a proto takové pořady nesleduji.

0 0
možnosti

Na pořady tohoto typu se zásadně nedívám, protože mi to přijde hodně ujeté...

1 0
možnosti
Foto

J20a98n92a 33M18a77j11o38v91á

26. 10. 2016 6:10

A já zas nerozumím lidem, kteří se na tyto exhibice dívají. A už vůbec ne těm, kteří o tom ještě píší.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 21,93
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik