Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J31a60n97a 10M90a38j49o96v20á

22. 10. 2016 10:33

Někdy se nad Vašimi články krátce zamyslím nad tím, kolik je Vám let.

A..tolik Vám prostě být nemůže, vidím Vás v druhém díle filmu "Mravnost nade vše." V hlavní roli...

3 0
možnosti
JZ

Kruci proč se pořád někdo snaží lidem vnutit charaktery a vzory chovàní podle toho, co mají v rozkroku? Copak existují nějaké ctnosti nebo ideály, které platí jen pro jedno pohlaví? Copak někdo definoval, jak se ma to či ono pohlaví chovat?

Mé doporučení ženám zní takto: milé ženy, chovejte se především jako lidé, važte si daru života, hojně užívejte rozumu, citů, smyslů, (sebe)vědomí, svých schopností a vůbec všeho, co vám zázrak existence dal. A nenechte se přesvědčovat, že vám vaše tělo předurčuje vaše vlastnosti.

8 0
možnosti
Foto

Vypadá to skoro, že trpíte alergií na ženy, co chtějí zůstat ženami;-) Po tom tématu vyloženě jdete...

0 3
možnosti
BK

Nezlobte se, ale Vy tady servírujete svoje představy- či představy všeobecné etiky. Ano, bylo by to skvělé, ale život je život. Vy vůbec netušíte, co si každý jedinec- ať už muž, nebo žena- nesou s sebou na svět, čím musí projít, co tu řeší za úkol, jakou karmou se musí prokousat. Připadá mi směšné chtít, aby svět fungoval dokonale, podle mých osobních představ. Svět je- jaký je. A Já ho miluji i s jeho nedokonalostmi, potvorami, nerytíři:-),apod. Protože můj svět bude takový, jaký si ho udělám já. A s druhými je to podobně. A pokud mi nějaká "potvora"- jak Vy píšete:-), vstoupí do života a obere mě o to, co tzv. "mám"- znamená to, že se tak stát mělo- a můj život tím získá nový rozměr a směr. A takto bychom to mohli pojímat v celé šíři života;-). Zkuste to, třeba pak nebudete tolik kantorkou,ale jen obyčejným člověkem, který respektuje život v každé jeho podobě.

7 0
možnosti
JS

Beo, souhlasR^

Nikdo tomu druhému nepatří. Jen mu dobrovolně věnuje nějakou část svého života. Ti, co mají potřebu vlastnit, pak ztrácejí mnohem více než si sami dokáží přiznat...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik