Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Nesekaná zahrada a svlačec jsou ve slušné společnosti těmi pravými zabijáky sousedských vztahů ;-D Se nedivím, že na ni koukali s otevřenou ústa.

1 0
možnosti
Foto

Jen se nesmějte. Pokud svlačec soustavně nevytrháváte, dokáže Vám zamordovat kulturní rostliny a připravit Vás o úrodu. Za horší však považuji to, že sousedům je asi zcela jedno, že jejich děti mohou svým neustálým křikem obtěžovat sousedy a neusměrní je. Ani zřejmě nemají snahu navázat se sousedkou nějaký kontakt, na něčem se dohodnout. Mám sousedku, které je také jedno, že mě celý půlden vykuřuje pálením nevyschlého odpadu. Ale mám také souseda, který je jejím opakem a je s ním možná dohoda. Den předem mě upozorní, že bude sekat (má hlučnou benzínovou kosu) - to pak ten kravál je mnohem snesitelnější.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik