Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Nezlobte se na mně, paní, ale jste naivní. Myslet si že až to tady převezmou, si budete chodit v bikinkách, tak na to bych se těšil. A že můžete v islámských zemích žít podle západní kultury, to taky nevím.

0 0
možnosti
VH

Lidi Vám jako stádo nepřipadají. Oni jím jsou. Přesněji: jsou tlupou. A aby tlupa fungovala, je třeba, aby tlupa měla jednoho vůdce. A ostatní aby poslouchali (byť v jistém hierarchickém uspořádání). Tak jsme se, všichni primáti, vyvinuli. Většina má v genech poslušnost, schopnost následovat vůdce. A geny (zatím) nepředěláš. Takže je třeba se smířit s faktem: ano, většina obyvatel každého státu se chová stádně ("tlupově"). Z toho je třeba vycházet, neb to nelze reálně změnit (jen občas přelakovat).

1 0
možnosti
Foto

To, co jste napsala svědčí, že jste si nic nenastudovala a píšete hlouposti.

0 0
možnosti
Foto

Křesťané mají Nový zákon a tím se řídí. Biblí se řídí Židé a to jenom částí. Mě by zajímalo jak to církev zneužila RvRvRv

0 1
možnosti
SL

Touha po moci a majetku druhých se nevyhnula ani papežům ...

Byli to jenom lidé. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

" Když si vezmeme katolickou církev, kolik lidí jí padlo za oběť, kolik lidí upálila, přivlastnila si majetky.ů Kde jste tu hloupost vzala ?;-D;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik