Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jen k tomu Garfieldovi, je mi moc sympatický, protože mám ráda pohodlíčko, teplíčko a papáníčko.

Ale co se mi jednou stalo (doba pevných telefonních linek). Dcera chodila s klukem (dnes je to její manžel), který se jmenuje Garhofer. Pro mne to byl prostě Garfield. ale dosud jsme nebyli představeni. Jednou byla dcerka venku, slyším jak vchází do bytu, hlaholím: "Zrovna teďka volal starej garfíld, jestli u nás není mladej garfíld!" A dcerka toho svého právě vedla představit do rodiny, chlapec třímal pugét a já bych se nejraději propadla do západního Německa.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik